3-11-'12 ToschPyro Osnabrück

Volgens mij gaan wij ook een stukje met de pendelbus.
Zijn daar 500 parkeerplaatsen beschikbaar,maar het is vaak erg druk bij de demo van tosch.

Waar moet nou geparkeerd worden ? Wordt niet echt duidelijk zo haha. Ik ben er ook zamen met vriendin en vader.

Weet iemand hoe het effect van de shells heet die ieder 2 parachutes loslieten met daartussen een touw met lichtjes???

Het was weer een koude, maar gezellige avond in Osnabrück.
De demo was prima verzorgd en ook voor de innerlijke mensch was er voor een ieder wat wils.
Zoals gebruikelijk werden er meer dan 100 producten geschoten, van fonteinen tot combicakes. Helaas waren er slechts enkele cakes die mij echt konden bekoren. Classics als Tanz der Vampire, Next Generation 7 en 25 Carat waren als vanouds genieten, maar ik was vooral onder de indruk van de nieuwe producten van Pyro-Art en Panda Feuerwerk. De finale was super met mooie kwaliteitsbommen, zoals we gewend zijn bij ToschPyro. Het spektakel werd afgesloten met de beruchte salutes van Pyros Pyrotechnologie.

Alle aanwezigen bedankt voor de gezelligheid en wie weet tot volgend jaar :)

Nog even nagenieten van de finale :D

HD

:cry: Jammer,

Stond niet in de kalender en deze dus helemaal vergeten.
Bedankt alvast voor de filmpjes die online worden gezet.

Gr. Teejoo

En de Blackboxx cakes, was dat wat?

Het was weer een koude, maar gezellige avond in Osnabrück.
De demo was prima verzorgd en ook voor de innerlijke mensch was er voor een ieder wat wils.
Zoals gebruikelijk werden er meer dan 100 producten geschoten, van fonteinen tot combicakes. Helaas waren er slechts enkele cakes die mij echt konden bekoren. Classics als Tanz der Vampire, Next Generation 7 en 25 Carat waren als vanouds genieten, maar ik was vooral onder de indruk van de nieuwe producten van Pyro-Art en Panda Feuerwerk. De finale was super met mooie kwaliteitsbommen, zoals we gewend zijn bij ToschPyro. Het spektakel werd afgesloten met de beruchte salutes van Pyros Pyrotechnologie.

Alle aanwezigen bedankt voor de gezelligheid en wie weet tot volgend jaar :)

Nog even nagenieten van de finale :D

HD

Jammer :( Naar die cakes was ik naast Panda erg benieuwd.
Hoe was het trouwens met de Panda 19 schots cakes voor 9-10 euro per stuk? Waren dat goede cakes of kun je beter voor anderen kijken?

Las trouwens op feuerwerk.net, dat Weco echt mega tegenviel.

Blackboxx is niet geschoten.

Back
Bovenaan