R@lph
VWC lid
Fijn om te weten, dan kun je tenminste je vervoer er nog op aanpassen![]()
Allemaal een Volkswagen Up huren.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Fijn om te weten, dan kun je tenminste je vervoer er nog op aanpassen![]()
En welke regio hebben we het dan over?
Regio den haag
Allemaal een Volkswagen Up huren.![]()
Dus als je een keer te hard rijdt mag je geen commentaar hebben op een moordenaar?Mag toch alle 2 niet Scav? Als je de moraalridder wilt uithangen zoals vele hier doen moet je ook aan de regels houden. Anders gewoon zwijgen toch? Een ander op de fouten wijzen terwijl jezelf de regels overtreed. Kan niet.
Dus als je een keer te hard rijdt mag je geen commentaar hebben op een moordenaar?
Is ook iemand die een o ertreding maakt, die commentaar heeft op iemand die een misdrijf pleegt.
Ik snap je in de basis wel hoor, maar ik denk er zelf wat anders over. De uitzonderingen daargelaten met honderden kilo's, zal een paar kilo te veel (2x de limiet van 25 kg) niet gek veel meer overlast bezorgen dan netjes de 25 kg. In tegenstelling tot zwaar knalvuurwerk uit bv Polen. Los van het punt dat een aanzienlijk clubje met illegaal vuurwerk, vaak ook nov eens over 25 kg grens gaat, en daarmee dus een extra overtreding pakt tov alleen meer dan 25kg legaal vuurwerk
En nee, ik ben vroeger ook niet heilig geweest, maar wijsheid komt met de jaren denk ik.
Ieder jaar hetzelfde gelul in dit topic. Het maakt nogal wat uit of je met vuurwerk bezig bent dat in één keer je kop van je romp blaast of dat je een paar compounds te veel in je schuur hebt. Kansloze discussie dit.
Blijft bijzonder, liefhebbers die zich hard inzetten om alles te doen om een verbod te voorkomen , slachtoffers te verminderen en het imago van vuurwerk te verbeteren en lui
zoals hierboven die bekennen illegaal prof te kopen en niet inzien dat ze onderdeel zijn van dat "probleem" etc etc.
Zodra je iets roept wat wringt bij die tweede groep hangt je ineens een ban boven het hoofd want we moeten hetook voor de illegale stokers gezellig houden...
Niet gek dat iedere maatregel vanuit de wetgever moet komen want vanuit de stoker zelf is er maar weinig innitiatief.
Ken er genoeg die zelfs een veiligheids bril maar onzin vinden...
Blijft bijzonder, liefhebbers die zich hard inzetten om alles te doen om een verbod te voorkomen , slachtoffers te verminderen en het imago van vuurwerk te verbeteren en lui
zoals hierboven die bekennen illegaal prof te kopen en niet inzien dat ze onderdeel zijn van dat "probleem" etc etc.
Zodra je iets roept wat wringt bij die tweede groep hangt je ineens een ban boven het hoofd want we moeten hetook voor de illegale stokers gezellig houden...
Niet gek dat iedere maatregel vanuit de wetgever moet komen want vanuit de stoker zelf is er maar weinig innitiatief.
Ken er genoeg die zelfs een veiligheids bril maar onzin vinden...
Aha, dus een 100 shots profblok 30mm is wel onderdeel van het probleem en een 100 shots 30mm compound niet? Ik geloof echt niet dat Pyroboem met zwaar spul staat te prutsen, dus ik zie niet waarom hij wel een probleem veroorzaakt, maar een ander met hetzelfde soort vuurwerk, maar dan met een vertraging tussendoor, geen probleem zou veroorzaken? Wees eens realistich.
Het houd de illegale handel in stand. Diezelfde vrachtwagentje met die prof lokken zitten ook vol met dozen Shells , corbras etc.
Zelf inspelen op echt een niche gedeelte van de illegale handel wat in dit geval van pyroboem een 30mm blokje is nou ook niet echt realistisch, die handel bestaat ook veelal uit zwaarder vuurwerk.