Ik heb het idee dat er in '90/'00 veel meer zelfmaak shit was. Je weet wel. 80 strijkers in een ijzeren pijp, maar dat moet je wel even dichtlassen.
FF het kruit doorfohnen .......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het idee dat er in '90/'00 veel meer zelfmaak shit was. Je weet wel. 80 strijkers in een ijzeren pijp, maar dat moet je wel even dichtlassen.
Zelfde hier, juist om 00:00 even niet stoken maar goed de omgeving bekijken. Niet alleen om te genieten maar ook om de kids in de gaten te houden t.o.v. stunters in de buurt. Jaar of 2 geleden kwam paar deuren verderop een vrij gammele bak met mortierbuizen tevoorschijn, ging allemaal goed, maar ik heb de kinderen toch even om de hoek gezet totdat ze klaar waren. Je zal inderdaad zien, doe je zelf alles keurig en veilig, zorgt zo'n onwetende buur voor de ellende.Been there. 1 van de redenen dat mij mij de traditie is ontstaan om zelf niet tussen 0.00 en 0.20 af te steken. Al is dat op m'n huidige stookplaats minder penibel dan voorheen.
Dat is geen leeftijd om te gaan.. Sterkte voor alle nabestaanden.
(Hoe raar het als pyro ook klinkt.. Ik ben echt blij dat mijn zoon het virus niet overgenomen heeft van mij. Er is zoveel troep op de markt en dat wordt alleen maar meer inderdaad de komende jaren)
Ik heb ook geen probleem met F3, en mijn mening is dat je dit zou mogen kopen mits je aan een aantal voorwaarden voldoet zoals in Duitsland. Een 1 daagse cursus en certificaat is geen overbodige luxe. En ook een geschikte locatie maar dat komt op gezond verstand aan en dat ontbreekt nogal eens. Komt met de jarenOp het punt van f4 ben ik het eens daar moet je vanaf blijven. Maar f3 is in Europa gewoon consumenten vuurwerk dat is niet zomaar zo ontstaan. Wel is dat vuurwerk niet voor niks vanaf 18 jaar en ouder dus niet geschikt voor 'jeugd'