25-06-2011:Hengevelde, Hof van twente

stefantvs

VWC lid
Wanneer: 25-06-2011
Tijd: Het tijdstip van afsteken op 25 juni 2011 ligt tussen 20.30 uur en 23.30 uur.
Wie: Royal Fireworks
Plaats: Hengevelde, Hof van twente
Provincie: Overijssel
Straat: ?? Diepenheimsestraat 56
Google maps linkhttp://maps.google.nl/maps?q=Hengev...code_result&ct=title&resnum=1&ved=0CCAQ8gEwAA

Met dank aan Oerendhard , extra info toegevoegd

Hopelijk kan royal fireworks reageren , zodat de plaats ook bekend wordt :)

Laatst bewerkt:
de afsteekplek zal zijn in de weilanden achter het bedrijventerrein te Hengevelde, Diepenheimsestraat 56

meer info is natuurlijk altijd welkom heren van Royal :)

ik ben aanwezig bij deze show :)
even heel goed doordenken mensen en je weet wat voor een soort speciale show dit gaat worden :wink:
ook die info kan je vinden op vwc :bye:

* professionele vuurwerkshow tot 5 a 6 " gaat dit worden denk ik.

ik ben aanwezig bij deze show :)
even heel goed doordenken mensen en je weet wat voor een soort speciale show dit gaat worden :wink:
ook die info kan je vinden op vwc :bye:

* professionele vuurwerkshow tot 5 a 6 " gaat dit worden denk ik.

Ik begrijp welke kant je op gaat, haha:D
Dan zit ik "helaas" in Hannover, vorig jaar vond ik het in elk geval geweldig om er bij te kunnen zijn (ook al was de locatie toen anders;)).

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?p=363402#post363402

Liefhebbers, en fanaten.

We hebben het rond en zijn er uit voor dit jaar.
De workshop zal op 25 juni 2011 plaats vinden.

Inschrijven kan via [email protected]
Kosten zijn voor deze workshop € 300,-
Minimale leeftijd voor deelname is 18 jaar

Verder hopen we op mooi weer.

Voor diegenen die serieus zijn en die zich inschrijven krijgen dmv persoonlijke mail bericht hoe, wat en waar het allemaal zal afspelen.

Schrijf u spoedig in want vol = vol

Team Royal Fireworks :bye:

Vuurwerk presented by Royalfireworks vuurwerk online

Volgensmij moet je mee doen met de workshop wil je op het terrein komen. Denk niet dat kijken mogelijk is.

Moet je toch wel verdomd ver weg staan wil je een 5 of 6" niet zien ;)

Heb je gelijk in :p
Bedoelde het meer van dat kijken direct op het terrein niet mogelijk is.
Iemand van Royal die antwoord kan geven op de vraag of je ook alleen kan komen kijken? :)

En wat is er nu leuker dan een door freaks gebouwde show ook aan freaks te laten zien.
Ik kom wel effe kijken denk ik.
Of de organisatie moet dit niet ok vinden. Maar dat lijkt me niet.

Kunnen ze wel niet ok vinden, maar daar moet je dus totaal scheit aan hebben...als jij op afstand staat kan niemand je wat maken

Door diverse factoren onderstaand genoemd ziet het er helaas uit dat we de workshop zullen moeten uitstellen/verplaatsen.

Momenteel is men druk bezig in China met de nieuwe producten waarbij men ook weer is afgereisd om te kijken of de producten aan de eisen van Royal fireworks voldoen.
Ook is men vollop in de weer om het klanten bestand verder uit te breiden.
Tevens heeft men bij Royal veel tijd geinvesteerd in een klant die de freaks/liefhebbers en ook de consument iets exclusiefs wil gaan aanbieden(Later meer hierover).
Men tracht om dit jaar nog een workshop te realiseren maar dit zal later in deze tread gecomuniceerd worden.

Bij deze wel onze welgemeende excusses aan de personen die zich reeds hadden opgegeven,Maar mocht er nog een workshop lukken gaan we weer los:p

De reeds aangemelde personen hebben als het goed is een PM ontvangen.

gr
Team Royal fireworks.

Laatst bewerkt:
wat een raar verhaal zeg :rolleyes:
is het nu zo erg dat er wat mensen komen kijken naar de show?
zullen echt geen duizenden mensen zijn hoor,beetje jammer Royal.

wat een raar verhaal zeg :rolleyes:
is het nu zo erg dat er wat mensen komen kijken naar de show?
zullen echt geen duizenden mensen zijn hoor,beetje jammer Royal.

Begrijp ik het nou goed, denk je dat Royal dit doet omdat er wat mensen willen kijken?

In dat geval heb je het mis. Misschien eerst even wachten tot RF Jeroen hierover een bericht plaats voordat er foute conclussies worden getrokken.

Laatst bewerkt:
de Workshop zal wel doorgaan echter op een andere locatie,
beetje raar he?,vergunning is er maar we gaan toch maar naar een ander locatie :p
maargoed ik kan het mis hebben hoor..kijken of er nog iets komt dan van RF Jeroen. :wink:

de Workshop zal wel doorgaan echter op een andere locatie,
beetje raar he?,vergunning is er maar we gaan toch maar naar een ander locatie :p
maargoed ik kan het mis hebben hoor..kijken of er nog iets komt dan van RF Jeroen. :wink:

De gedachte van oerendhard kan ik me wel voorstellen. Er is veel over het niet deelnemen aan de workshop, maar wel komen kijken gepraat. Maar we wachten af:)

Dat locatie gewijzigt wordt heeft niets te maken met feit dat er mensen komen kijken hoor.

Wacht gerust af tot RF Jeroen verder over bekend maakt.

Back
Bovenaan