24 Carat Gold [oude versie] [Uitloop]

Status
Niet open voor verdere reacties.

China Red

VWC lid
Artikelnummer: CR5043
Artikelnaam: 24 Carat Gold
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 480 per cake
Aantal Schoten: 25 per cake
Effectomschrijving: 1)Double crackling bouque / Double crackling&sky blue&red strobe with red tail / Double crackling&sky blue&green strobe with green tail.
2)Golden spider&blue star with blue tail / Golden spider&golden strobe with green tail / Golden spider bouquet.
3)Brocade crown king bouquet / Brocade crown king&green strobe with red tail / Brocade crown king&green strobe with green tail.
4)Crackling aloes&pink star with red tai / Crackling aloes&sky blue with blue tail / Crackling aleos bouquet.

Tijdsduur: 35 sec per cake
Stijghoogte: 25 m
Richtprijs: info volgt
bestanden__2013  voor fotos_CR5043 24-Carat Gold_CR 5043-1.jpg

Pakket 4 * 25 schots Combinatie van enkelschots buizen (20gr per schot) in mooie doos met afschietvolgorde

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi combinatie box aan de effect omschrijving te zien. Vooral de Golden Spiders lijken mij leuk om te zien, kijken of China Red ook zulke goede Spider effecten als andere importeurs kan brengen.

Vind de derde goed zeer goed met mooie volle uitwerkingen, de andere cakes vind ik een stuk minder, relatief kleine boeketten die ook niet echt de wauw factor hebben, maar misschien komt hij live beter over, maar tot zover ben ik niet overtuigd.

mis hier toch het tempo van zen. bijna 2 minuten voor 100 schoten vind ik zelf te traag. en vind ook niet alle 4 de cakes gelijk kwa grote..

mis hier toch het tempo van zen. bijna 2 minuten voor 100 schoten vind ik zelf te traag. en vind ook niet alle 4 de cakes gelijk kwa grote..

Zo leuk om te lezen hoe ontzettend smaken verschillen :) Ik vind dit vele malen mooier de zen boxen.

Deze vind ik heel mooi vooral 2 en 3

Zo leuk om te lezen hoe ontzettend smaken verschillen :) Ik vind dit vele malen mooier de zen boxen.

Deze vind ik heel mooi vooral 2 en 3

Ik zeg alleen dat het tempo beter is he, niet welke ik mooier vind.. beter lezen maar het voordeel van deze is wel de verschillende effecten wat ik wel een + vind. 1 effect word weer langdradig zeker als het anderhalve minuut duurt

De 2e cake vind ik echt briljant! De finale had echter wel iets dikker gemogen. Maar dat is puur mijn mening.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan