24-Carat Gold Connect [Compound]

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: KY6706
Artikelnaam: 24-Carat Gold Connect
Bruto Gewicht: ... gram
Netto kruitgewicht: ... gram
Aantal schoten: ... schoten
Effectomschrijving: De 24 Carat Gold “COMPOUND”.*Deze nieuwe compoundbox heeft een groot scala aan kleuren en effecten. De tubes zijn gevuld met elk 20 gram kruit en de maximale flash vulling, hierdoor prachtige ronde effecten. Deze box is goed voor bijna 2 kilo kruit. Ook het tempo is volledig aangepast, hierdoor een volledige vuurwerkshow! Een DIKKE aanrader 😊
Adviesprijs: € 169
Internet verkoopprijs: € 129

Laatst bewerkt door een moderator:
Net voordat de sneeuw en hagel losbarste afgelopen Zaterdag 09-12-2017.ik zou zeggen kijken en oordeel zelf. 24 carat compound 2017 productie versie.
let op afspelen in full HD.. voor goede en mooie kleuren.

Mooie box, maar ik zou hem zelf niet kopen. De eerste cake vind ik wat mager uitgevoerd en ik vind het double gold effect niet zo sterk en onnodig in 2 cakes. De laatste cake was top met super effecten en harde knallen!

Die laatste cake mogen ze inderdaad wel los verkopen! Wat een rammer was dat. Ik vond hem verder eigenlijk wat tegenvallen. Het is niet zo zeer een matig product maar doordat er twee dezelfde cakes in zitten werd hij wat langdradig.

Sinds de flop van 2015 niet meer live gezien tot gisteravond! Wat een gave bak en wat een verschil met 2 jaar geleden! Terug van weggeweest! Burst was keigoed! Effecten waren heerlijk!

Mijn eerste ervaring met China Red dankzij ANO vuurwerk en VWC. Bedankt voor de geweldige prijs. Was echte een topbox. Harde burst, mooie effecten, prima tempo!!

Back
Bovenaan