[24-08-2007] Oldenzaal: Twente ballooning

Peter

VWC lid
Morgenavond vind de nightglow plaats die vergezelt gaat van laser, ballonnen, muziek en vuurwerk.
Vuurwerk begint tussen 22.00uur en 23.00uur.
Geschoten door Dreamfireworks.
Entree is onder de 5 euro meen ik, dus paar eurotjes.
Show is zo'n 10 á 15 minuten ongeveer.

impr_night_1g.jpg

Hier zullen Zaterdag of Vrijdagavond de foto's van verschijnen van zowel de opbouw waarschijnlijk en van de show zelf.
Het is in men eigen woonplaats dus ik zal foto's maken van het geheel die hier dan zullen verschijnen.

Zijn er naast Jeroen13,7, ik en waarschijnlijk Oerendhard nog meer mensen die gaan kijken?
Laat het hier weten dan kunnen we effe kletsen onderelkaar.:)

Verwacht geen shells, enkel wat cake's, daarvoor waren de afstanden te beperkt voor.
Is ook te zien aan het kleine bouqetje boven de ballonnen:D

Is een terugkerend evenement en op de site is meer informatie te lezen.

www.twenteballooning.nl

Laatst bewerkt:
Ook ik zal hierbij aanwezig zijn Peter. Ik zelf kom uit Enschede dus is mooi dichtbij.
Ik ga morgen met een nichtje van mn vriendin en daar een vriend van, die wouden graag een keer mee, gezellig voor mij dus haha.

De entree is 4 euro incl pakeren.

Ook ik zal hierbij aanwezig zijn Peter. Ik zelf kom uit Enschede dus is mooi dichtbij.
Ik ga morgen met een nichtje van mn vriendin en daar een vriend van, die wouden graag een keer mee, gezellig voor mij dus haha.

De entree is 4 euro incl pakeren.

Zou leuk zijn als we elkaar kunnen meeten, ik kom, oerendhard komt en jeroen 13,7.
Dus dan zijn we zobiezo al met 4 freaks als het ware, met de grootste gek die nu post.:p:D

Zou leuk zijn als we elkaar kunnen meeten, ik kom, oerendhard komt en jeroen 13,7.
Dus dan zijn we zobiezo al met 4 freaks als het ware, met de grootste gek die nu post.:p:D

Haha zou mooi zijn als we elkaar tegen komen. Jullie kunnen mij herkennen door de twee jongeren die bij me zijn, zoals ik zij een meisje en een jongen, Dus kom gerust naar me toe.

Haha zou mooi zijn als we elkaar tegen komen. Jullie kunnen mij herkennen door de twee jongeren die bij me zijn, zoals ik zij een meisje en een jongen, Dus kom gerust naar me toe.

Zullen we doen, alleen wij zijn denk ik al eerder op het terrein vanwege het maken van foto's van datgene wat er aan vuurwerk staat, wij zullen rond 22uur richting strand gaan.
Maar hopelijk vinden wij jullie, er komt namelijk veel folk kijken met kinderen dus zal een beetje lastig zijn.

Ik kom ook redelijk voreg, ik rij rond 8 uur uit Enschede weg. Ik probeer ook wel eerst naar de plek te komen waar het vuurwerk staat. We zullen elkaar vast wel zien daar.

Zullen we doen, alleen wij zijn denk ik al eerder op het terrein vanwege het maken van foto's van datgene wat er aan vuurwerk staat, wij zullen rond 22uur richting strand gaan.
Maar hopelijk vinden wij jullie, er komt namelijk veel folk kijken met kinderen dus zal een beetje lastig zijn.

umh...21 uur toch?:sad:
Ik zal voor de gelegenheid weer een keer mijn Pyromovies shirt uit de motteballen halen. Want moet er natuurlijk wel geod uit zien he.:bye:

Hey omepje we hebben je gemist man:sad:

Maar niets aan te doen, hopelijk vond je het mooi?
Wij hebben (ik althans) er van genoten.
Foto's zijn er gemaakt, zo'n 80 stuks die later vandaag online zullen verschijnen.
Geen film helaas, filmcamera van Jeroen13,7 had kuren.

Foto's zijn er gemaakt, zo'n 80 stuks die later vandaag online zullen verschijnen.

Ja inderdaad, erg jammer dat we elkaar niet hebben gezien en gesproken. Maar het was ook redelijk druk. Volgende keer beter.
Ik heb er ook zeker van genoten. Er is toch nog wel wat leuk vuurwerk voorbij gekomen.
Ook die lichtflisten aan de kanten van het water vond ik indrukwekkend.
Ik ben erg benieuwd hou jullie foto's zijn geworden. Helaas geen film.

Ook erg leuk dat de pot Sky Screamers langs kwam, ik was hier al erg te spreken over na het lezen van de vele goede verhalen en de filmpjes, maar nu ik hem zelf live heb gezien komt die dit jaar zeker in mij collectie.

Laatst bewerkt:

Nou ik heb ook genoten.:D Er mooi gedaan met die mine's. Precies goed getimed.(op 1 na) Jammer dat we aan de verkeerde kant stonden, om het geheel te zien.:p

Verder was het voor mij een $%$ avond.:angry:
Eerst was mjin camera kapot, en kon ik dus niks filmen.:angry:
Daarna samen met Oerend 40 minuten stil gestaan op de parkeerplaats,:angry: omdat we er niet uit konden, omdat er een rij met auto's stonden. Gelukkig nog de laatste trein kunnen pakken.
Aangekomen bij het eindstation, bleek m'n fiets gestolen te zijn.:angry: Gelukkig was er nog een taxi.

Jeroen13,7

Nou ik heb ook genoten.:D Er mooi gedaan met die mine's. Precies goed getimed.(op 1 na) Jammer dat we aan de verkeerde kant stonden, om het geheel te zien.:p

Verder was het voor mij een $%$ avond.:angry:
Eerst was mjin camera kapot, en kon ik dus niks filmen.:angry:
Daarna samen met Oerend 40 minuten stil gestaan op de parkeerplaats,:angry: omdat we er niet uit konden, omdat er een rij met auto's stonden. Gelukkig nog de laatste trein kunnen pakken.
Aangekomen bij het eindstation, bleek m'n fiets gestolen te zijn.:angry: Gelukkig was er nog een taxi.

Jeroen13,7

Oei, dat is inderdaad een rot einde voor je geworden, balen man.
Wij konden gelukkig zo doorrijden, wij waren binnen 5 minuten weer op de gewone weg waar we zo door konden rijden.
En dan ook nog je fiets gestolen, kan er nog meer mis gaan op 1 avond?

Oei, dat is inderdaad een rot einde voor je geworden, balen man.
Wij konden gelukkig zo doorrijden, wij waren binnen 5 minuten weer op de gewone weg waar we zo door konden rijden.
En dan ook nog je fiets gestolen, kan er nog meer mis gaan op 1 avond?

Umg ja...Oerendhard en ik liepen eerst de verkeerde kant op, dus konden we zo 500 meter extra lopen naar de parkeerplaats. Daar aangekomen stond het echt helemaal vast. Niks reed...waarom? We weten het niet.

Umg ja...Oerendhard en ik liepen eerst de verkeerde kant op, dus konden we zo 500 meter extra lopen naar de parkeerplaats. Daar aangekomen stond het echt helemaal vast. Niks reed...waarom? We weten het niet.

Gehehe wat dacht je de koning moest eerst het veld verlaten he:D:p
En dan komen jullie:D

Nee zonder gekheid, ik vond het enorm gezellig met jeroen en oerendhard, ik verwachtte al dat je niet zo snel terug kon komen, ik heb er zelf lopend in 30 minuten afgebracht, desondanks dat het toch wel een kilometertje of 5 was denk ik.

Geheh wat betreft die fiets was het toch al een oud ding:D:p

Maar wel balen ja zoals je al zegt, echt een ***dag voor je maar wat vuurwerk maakt alles toch wel weer goed.:)

Drukte op wegen naar Het Hulsbeek.

De derde avond van Twente Ballooning bij recreatiepark Het Hulsbeek heeft vrijdagavond voor verkeersproblemen in Oldenzaal gezorgd.

Door het grote aantal bezoekers raakte de toevoerwegen overbelast. De politie heeft bezoekers aangeraden om een andere route te kiezen. Het ballonevenemt wordt zaterdagavond afgesloten.

Bron: Rtvoost

Drukte op wegen naar Het Hulsbeek.

De derde avond van Twente Ballooning bij recreatiepark Het Hulsbeek heeft vrijdagavond voor verkeersproblemen in Oldenzaal gezorgd.

Door het grote aantal bezoekers raakte de toevoerwegen overbelast. De politie heeft bezoekers aangeraden om een andere route te kiezen. Het ballonevenemt wordt zaterdagavond afgesloten.

Bron: Rtvoost

Lol, konden ze dat ook tegen ons vertellen? Of hebben ze dat ook gedaan, maar hoorden we het niet tussen al die claxonerende auto's. We hebben niks van die route gehoord,en /of gezien.

Ja ik heb ook niemand gezien of gehoord van de politie die een andere route aangaf. Maar ik had die tekst letterlijk overgenomen van Rtvoost.

Gehehe wat dacht je de koning moest eerst het veld verlaten he:D:p
En dan komen jullie:D

Nee zonder gekheid, ik vond het enorm gezellig met jeroen en oerendhard, ik verwachtte al dat je niet zo snel terug kon komen, ik heb er zelf lopend in 30 minuten afgebracht, desondanks dat het toch wel een kilometertje of 5 was denk ik.

Geheh wat betreft die fiets was het toch al een oud ding:D:p

Maar wel balen ja zoals je al zegt, echt een ***dag voor je maar wat vuurwerk maakt alles toch wel weer goed.:)

idd het was gisteravond gezellig:)
achteraf stonden we wel een beetje verkeerd maar ag we konden genoeg zien.
het was een leuke show(tje) van dreamfireworks.
vooral de sky screamers vond ik lekker.
en als ik volgendjaar weer kom dan ga ik maar met de fiets wat een drama gisteravond. eerst verkeerd lopen en dan ook nog drie kwartier gewoon muur vast staan.
gelukkig kon ik me rustig houden en jeroen ook:devil::p
ben benieuwd naar de foto's peter

Back
Bovenaan