21e Internationaal Vuurwerkfestival Hannover, 2011

voor deze show heb ik nog 1 kaartje over,iemand interesse om bv mee te gaan? pm me maar

grtz JefFreak

Vanavond (zaterdag :p) is het zo ver Gotenborg mag dan weer haar kunsten vertonen in de Herrenhausen Garten te Hannover. Hier alvast wat setup fotos van de afgelopen bouw dag:

227549_10150257881318689_400999198688_8810417_6349275_n.jpg

226828_10150257885488689_400999198688_8810424_2649758_n.jpg

Ik wens iedereen die hier morgen na toe gaat heel veel plezier toe!
genietsen allemaal en goed filmen he:P

Een eerste reactie: het ging behoorlijk fout.
De wind stond goed, maar onze zweedse vrienden kunnen beter bier gaan drinken na het programmeren van het schietsysteem.
Of waren het de fotografen die over de ontstekers struikelden? Of had men gewoon geen zin om volgend jaar weer te komen?
Veel lege plekken in beelden, haperende posten, iets te veel candles en cakes. Slechte blauwe mines. Muziek was wel redelijk goed. Finale: gold to white beetje gejat van nit de foc dit jaar, maar wel gaaf. Er ging teveel mis om met een tevreden gevoel naar huis te gaan... Volgende keer beter met een schietcomputer zonder virussen erop... Zoals altijd was het slap ouwehoeren met mede-liefhebbers weer erg gezellig :-)

Laatst bewerkt:
een eerste reactie: het ging behoorlijk fout.
De wind stond goed, maar onze zweedse vrienden kunnen beter bier gaan drinken na het programmeren van het schietsysteem.
Of waren het de fotografen die over de ontstekers struikelden? Of had men gewoon geen zin om volgend jaar weer te komen?
Veel lege plekken in beelden, haperende posten, iets te veel candles en cakes. Slechte blauwe mines. Muziek was wel redelijk goed. Finale: gold to white beetje gejat van nit de foc dit jaar, maar wel gaaf. Er ging teveel mis om met een tevreden gevoel naar huis te gaan... Volgende keer beter met een schietcomputer zonder virussen erop...

Harde samenvatting. Maar ik vermoed dat hij zeer oprecht is.
Dat waardeer ik en zo lees ik het graag op het forum.

:bye:

Dit was mn eerste keer dat ik Göteborg aan het werk heb gezien, op zich zaten er prachtige elementen in, mooie kwaliteit bommen. Maar door haperende apparatuur is het allemaal een beetje in de soep gelopen. De volgende keer maar beter, heb er wel vertrouwen in:)

Heb het zoiezo naast het vuurwerk ook erg gezellig gehad, vooral veel gelachen met elkaar, was top!

Daarnaast nog een aantal nieuwe mensen ontmoet, zoals Shadow 13, pirico en pyroclock.

Laatst bewerkt:
Ja wat kan ik er over zeggen,ze gebruikte erg mooie producten.Alleen als de apparatuur het laat afweten,is het toch wel heel erg jammer.Kwa muziek keuze,vond ik eigenlijk alleen de laaste 2 nummers goed,als je dat vergelijkt met vorig jaar was dat van een hele andere klasse in mijn beleving.Maar goed heb er toch wel van genoten en het was gezellig met de medefreaks.:)

Zeer mooie producten gezien, maar helaas ook haperende apparatuur.

Muziek keuze vond ik aan de mindere kant met teveel klassiek, toen het pop nummertje begon dacht ik van YES, dit is lekker.

timing voor zover de apparatuur niet faalde was wel weer erg lekker, met soms zeer snelle effecten en soms wist je niet waar je kijken moest.

De finale was wel lekker maar had daar ook meer van verwacht.

Ik denk als het systeem wel goed had gewerkt de andere bedrijven ook zelfs een kans hadden gehad om de winst binnen te slepen.
nu gaat bijna zeker een intermede of een europla er met de winst vandoor.

nog een aantal bekenden en toen nog onbekenden tegen het lijf gelopen en erg gelachen, bombers was nog steeds het gesprek van de dag! ( hoe zou dat toch komen )
en nog een mooie quote: "kgggrrrt, kggggrrrt, kggggrrt"
wat een mooie hobby hebben we toch :wink:

Ik ben er waarschijnlijk weer bij als europla schiet.
intermede red ik niet ivm verjaardag van mijn vrouw.

Laatst bewerkt:
Dat doe je snel halve ;)

Mooie spulletjes gezien, jammer zoals hierboven beschreven dat er iets met de techniek misging en volgens mij ook het een en ander is blijven staan op de verschillende posten. Dat ging niet altijd even logisch. Maar al met al leuke show, met lekkere finale!

en nog een mooie quote: "kgggrrrt, kggggrrrt, kggggrrt"
wat een mooie hobby hebben we toch :wink:

Ja, die houden we er in!!:cool:

Jack had me zover weten te krijgen om ook een keer deze wereldreis te maken, en qua gezelligheid zeker de moeite waard!

Ik was om 05:00 uur thuis ( of 'tuus' op z'n zeeuws ).
Maar ik kan het helaas alleen maar eens zijn met heartworm en Pyroclock. Het ging bij deze show behoorlijk fout, er is veel blijven staan, en in sommige muziekstukken vielen zelf gaten, daar er helemaal geen vuurwerk te zien was.

Voor mij de eerste keer dat Göteborg faalt. Problemen met de schietapperatuur, eeuwig zonde! Wel weer het nodige kwaliteitsmateriaal gezien, o.a. de waanzinnig mooie Girondola's van Ricasa, en in de opening Italiaanse meerslagen.

Wel krijgen Europla en Intermède nu een mooi kans....want ook het beste paard struikeld wel eens.

Nog een paar set-up pics,

Lag dus gelukkig niet aan mij dat ik het nogal tegen vond vallen
De producten opzich waren inderdaad wel mooi muziek vond ik ook niet echt mooi
en in de finale miste ik de salutes

en eerlijk gezegd wat moet je met salutes in een pyromusical ?
Ik zou ze wel in een show "missen" die niet op muziek word geschoten.

Ik wist niet dat het niet mocht maar vind het persoonlijk
in een finale van een pyromusical ook absoluut niet mistaan

Erg jammer dat het systeem ergens faalde waardoor met name op links, maar ook soms recht van alles bleef staan.Ook zijn de 8 inch ghostshells blijven staan en die had ik graag eens in het echt gezien. Maar goed zoals eerder gezegt, het beste paard .........Kan gebeuren,maar is wel balen dat het net gebeurd als je er een takkeneind voor in de auto hebt gezeten. ja die "kgggrrrt, kggggrrrt, kggggrrt" moeten we er maar in houden hahaha.Dat typeert een echte freak zullen we maar zeggen. Wel een gezellige dag gehad en weer lekker slap kunnen ouwehoeren.

Jongens bedankt voor de gezellige dag.Toppie:-)))

Back
Bovenaan