[2153] Crackling chry

Van top naar flop.
Jammer. Dit was altijd een leuke cake.
Nu er zogenaamt meer kruit in zit verwerkt is hij in eens mager..
Beetje raar niet?

Blijk baar tog moeilijk om je producten constant te houden!

Van top naar flop.

Nu er zogenaamt meer kruit in zit verwerkt is hij in eens mager..
Beetje raar niet?

Wat bedoel je nou eigenlijk met deze uitspraak? Ja de context van het geheel begrijp ik, maar is er iets specifieks (behalve het aantal pts) veranderd aan dit product dan?

Denk dat de wind met oud en nieuw hier heel veel aan gedaan heeft.

Heb namelijk deze nog 6x gezien op 1 januari in de avond, toen het weer super was om te stoken, en toen zag ik geen vermindering aan dit product.

Wat bedoel je nou eigenlijk met deze uitspraak? Ja de context van het geheel begrijp ik, maar is er iets specifieks (behalve het aantal pts) veranderd aan dit product dan?

De uitwerking misschien :D :p?
Zal wel niet de bedoeling zijn geweest maar goed die verandering is er nou eenmaal..

@Gijs, weet je zeker dat dit niet de oude versie was of een andere die werd geschoten? Er zijn er inmiddels zoveel: met flappen (doos) aan de zijkant, zonder flappen (doos) aan de zijkant, met meer kruitinhoud enz enz.

Die ik heb gezien verwaaide namelijk zeker niet.. Stond ook niet veel wind of zo, hooguit een beetje miezerige regen.

Er zou zogenaamt meer kruit in zitten.. Dan verwacht je een voller boeket tog?.
Inplaats daar van is het boeket minder vol als voorgaande jaren.
Ook de verhalen van ploppers geeft weinig goede hoop.
Met de wind heeft het niets te maken..
Volheid van het boeket heeft niets met de wind te maken.

Misschien zijn de cakes nog iets wat vochtig waardoor sommige stars niet ontbranden bij de break/burst.
Een andere reden kan ik zo niet verzinnen.

Ik had de nieuwe versie van de cake.
Wat ik merkte was dat hij heeel erg snel leeg was.
Het was meer een salvo dan verschillende.
Het duurde maximaal 3 seconden, best jammer het was geweld.

De eerste keer deze cake, maar had er meer van verwacht en iets langer plezier, ook leken de effecten kleiner dan wat ik op filmpjes zie. Maar dat kan ook door de camera komen.
Heb je die niet op film staan dan Tristen?
Na hoe je het hier omschrijft ben ik wel benieuwd na hoe ie bij jou is gegaan!

@Gijs, weet je zeker dat dit niet de oude versie was of een andere die werd geschoten? Er zijn er inmiddels zoveel: met flappen (doos) aan de zijkant, zonder flappen (doos) aan de zijkant, met meer kruitinhoud enz enz.

Was de laatste versie ja, want dit was een karton. en sinds dit jaar pas kartonnen met 6st.

Met de wind heeft het niets te maken..
Volheid van het boeket heeft niets met de wind te maken.

Wat ik begrepen heb (Weet natuurlijk niet of dit 100% waar is) is dat crackling en brocade heel fijn kruit bevatten. wanneer dit tot ontbranding komt in de lucht en het waait, dit heel makkelijk uitwaait..

Sonde dat jullie er zoveel klachten over hebben, bij mij was ie echt niet slecht.

Bij mij was die dit jaar ook weer super, door mijn publiek als één van de toppers gekozen.
Blijft de topper van onze zuiderburen.

De wind zou inderdaad een goede oorzaak kunnen zijn waardoor deze iets minder presteerde.
De crackling cry's die Gijs 1 Januari heeft gezien zijn op film vast gelegd en vanaf 6 min te zien op onderstaande film

Vanaf 6 min

Zoals je ziet presteerd deze stukken beter.

Was de laatste versie ja, want dit was een karton. en sinds dit jaar pas kartonnen met 6st.

Wat ik begrepen heb (Weet natuurlijk niet of dit 100% waar is) is dat crackling en brocade heel fijn kruit bevatten. wanneer dit tot ontbranding komt in de lucht en het waait, dit heel makkelijk uitwaait..

Sonde dat jullie er zoveel klachten over hebben, bij mij was ie echt niet slecht.

Op uw film ziet deze er idd stukke beter uit.
Idd brocade mix bestaat uit zeer fijn matereaal.
De regen zou zomaar eens een reden kunnen zijn.
Het storte behoorlijk hier!
Sommige cakes van diverse merken stopte er bij mij ook halve wegen er mee.
Wanneer ik de cakes van de weg haalden na het afgaan kon ik ze zo wat uitvringen.

Ik zal ze aankomend jaar wel weer opnieuw tedten:p

we gaan er toch maar weer een paar schieten dit seizoen, voor de prijs van 14 euro, is het een super dikke cake :D. afgelopen oud en nieuw toch gemist in mijn collectie.

Heeft iemand enig idee of de 2013 batch de moeite waard is? Ik wil de gok niet nemen dat ik weer zo'n versie als vorige jaar heb...

Back
Bovenaan