[2153] Crackling chry

blijft de topper van de avond...
deze cake 2 keer afgestoken, wat een ding :D

hierbij het filmpje van 2 stuks:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Volgens mij is deze niet veranderd t.o.v. de originele. Zou het met de nieuwe (extra) verpakking te maken hebben? De NL-variant is trouwens 350gr., zal dat het zijn?

528d7ce55bd346c556b6409190c02df3.jpg

Artikelnaam: The real crackling chrysantium
Collectie: Herlat Feuerwerk
Artikelnummer: NL332
Aantal Schoten: 25
Netto kruitgewicht: 350 gram
Effectomschrijving: Silver crackling chrysantium

Zie tevens http://vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=3741

Kreeg net een wijziging door wat betreft het productnummer en kruitinhoud ( van 250 naar 322,5 gram ), is reeds gewijzigd in startpost.

Deze twee keer geschoten waarvan één keer goed en één keer slecht. De eerste was binnen 3 seconde klaar en alles schoot er in één keer uit. De tweede ging goed en was prachtig, maar ook snel voorbij toch hoor. Deze cake moet eigenlijk zoals hierboven met meerdere achter elkaar worden geschoten.

Ik had de nieuwe versie waar blijkbaar meer gram in zit maar ik kon geen verschil merken met vorig jaar.

Was wel echt een top cake (btw een 50 shots versie zou nog leuker zijn!)

Ik had de nieuwe versie van de cake.
Wat ik merkte was dat hij heeel erg snel leeg was.
Het was meer een salvo dan verschillende.
Het duurde maximaal 3 seconden, best jammer het was geweld.

De eerste keer deze cake, maar had er meer van verwacht en iets langer plezier, ook leken de effecten kleiner dan wat ik op filmpjes zie. Maar dat kan ook door de camera komen.

Ik had hem (zoals elk jaar) weer, nog steeds een topper alleen was de spreiding wat minder dan vorige jaren leek wel.

Oogt idd wel mager!.
Hoop dat je een slechte cake had uit een slechte badge.
Want anders is deze cake niet echt intressant meer.

Ik heb deze cake ook gezien afgelopen jaarwisseling en wat was ie mager...
Meer flopburstjes dan goede klappen met mooie spreiding, wat echt een heel ander effect gaf.
Persoonlijk vind ik dit niks dus weet niet wat er met dat 'extra' kruit gedaan is :bonk:

Back
Bovenaan