[2153] Crackling chry

Ik heb ook wel eens een ander label gehad maar verder niks aan het effect gemerkt.
Het liefst heb ik elk jaar het zelfde label, dan weet ik dat ik de goeie heb maar nadat ik ook die andere heb gezien geloof ik het wel. Sterker nog, ik vond dat label met die vrouw erop misschien wel beter..Misschien, omdat er een jaar tussen heeft gezeten dat ik de 2 verschillende labels gezien heb.
Er komt elk jaar weer meer uit dan ik me kon herinneren.

Bedankt voor de goede uitleg Jim. Goede film, en natuurlijk een geweldig product. Label ziet er ook mooi uit, helaas niet meer het oude vertrouwde label maar uiteindelijk draaid het daar allemaal niet om.

ik had al een karton van deze pot aleen heb net effe een karton bij gehaald bij harry loots en hij had ene niewe zending van deze cake zit meer kruit in en de efeckten zijn 2 keer zo groot als bij de ouw chry crackling en die van bonbridge kan erhelemaal niet meer aan tippen mooi spul en ja het zkr bijna profsioneel

ik had al een karton van deze pot aleen heb net effe een karton bij gehaald bij harry loots en hij had ene niewe zending van deze cake zit meer kruit in en de efeckten zijn 2 keer zo groot als bij de ouw chry crackling en die van bonbridge kan erhelemaal niet meer aan tippen mooi spul en ja het zkr bijna profsioneel

Zo pyrocrewvught, jij kan ook wel een beetje aan je spelling gaan werken!

Maar dat even terzijde, de effecten zijn echt niet ineens 2 x zo groot geworden hoor.
Je moet niet alles geloven wat die Harry zegt, soms slaat hij een beetje door kwa verkoop praatjes:)
Het is wel een erg mooie pot en het label vind ik eigenlijk alleen maar mooier geworden. Ik ben benieuwd of ze nog steeds zo goed presteren zoals altijd.

pyrocrewvught, harry heeft jou inderdaad wat aangepraat.
De inhoud is precies hetzelfde gebleven, alleen hij is zwaarder geworden, zodat die stabieler staat
:bye:

Iets van het verhaal moet er toch wel kloppen want dit staat er op de frontpage bij Loots. Meende trouwens ook dat hij onlangs de bonbridge versie verkocht maar nu terug is overgestapt naar Original.

Hertesten producten
Bij Loots Vuurwerk doen we regelmatig nieuwe zendingen van producten hertesten om de klant de kwaliteit te kunnen garanderen die hij in het verleden van het product gewend is. Bij het hertesten van de nieuwe zending Chry Crackling van 2010 stonden we echt versteld. Hoewel deze pot in het verleden al een heuze topper was, is het effect van de zending van 2010 nog vele male breder dan ooit tevoren. We kunnen dan ook met trots zeggen dat dit absoluut de beste Chry Crackling is ooit gemaakt! Deze pot hoort thuis in de collectie van elk siervuurwerkliefhebber en zal de buurman met jaloerse ogen doen kijken wanneer jij deze de 31ste om 12 uur afschiet.

Hoewel het effect van de pot nog veel breder is geworden, blijft het prijskaartje dit jaar hetzelfde, €23 voor deze fantastische topper!

Chry%20crackling.jpg

Iets van het verhaal moet er toch wel kloppen want dit staat er op de frontpage bij Loots. Meende trouwens ook dat hij onlangs de bonbridge versie verkocht maar nu terug is overgestapt naar Original.

Hertesten producten
Bij Loots Vuurwerk doen we regelmatig nieuwe zendingen van producten hertesten om de klant de kwaliteit te kunnen garanderen die hij in het verleden van het product gewend is. Bij het hertesten van de nieuwe zending Chry Crackling van 2010 stonden we echt versteld. Hoewel deze pot in het verleden al een heuze topper was, is het effect van de zending van 2010 nog vele male breder dan ooit tevoren. We kunnen dan ook met trots zeggen dat dit absoluut de beste Chry Crackling is ooit gemaakt! Deze pot hoort thuis in de collectie van elk siervuurwerkliefhebber en zal de buurman met jaloerse ogen doen kijken wanneer jij deze de 31ste om 12 uur afschiet.

Hoewel het effect van de pot nog veel breder is geworden, blijft het prijskaartje dit jaar hetzelfde, €23 voor deze fantastische topper!

image

Oeps ik klikte per ongeluk de 'thanks button' aan...

Harry kan het altijd erg mooi brengen, als je dit verhaal echt gelooft, dan zou de Chry Crackeling nu ongeveer een spektakelblok zijn voor maar 23 euro.
Harry probeert zijn spullen ook gewoon te verkopen en dat mag hij, maar je moet lang niet alles geloven wat hij zegt of op zijn site zet.

Ik heb de zogenoemde nieuwe zending van de Crackling Chry deze week zelf in actie mogen zien tijdens een feestje. Ik kan je vertellen dat er met dit bericht echt niet overdreven wordt.

Deze nieuwe zending is stukken groter en breder van effect als de versie van Bonbridge, ik steek al meerdere jaren deze pot af met oud & nieuw maar heb nog nooit een versie gehad die zo goed is als deze!

Mensen die mij niet geloven, ik raad je aan om deze 100% mee te nemen bij een Belgisch verkooppunt en je zal zeker versteld staan van het effect!

Ik heb de zogenoemde nieuwe zending van de Crackling Chry deze week zelf in actie mogen zien tijdens een feestje. Ik kan je vertellen dat er met dit bericht echt niet overdreven wordt.

Deze nieuwe zending is stukken groter en breder van effect als de versie van Bonbridge, ik steek al meerdere jaren deze pot af met oud & nieuw maar heb nog nooit een versie gehad die zo goed is als deze!

Mensen die mij niet geloven, ik raad je aan om deze 100% mee te nemen bij een Belgisch verkooppunt en je zal zeker versteld staan van het effect!

Daar ben ik het helemaal mee eens Carat. Ik heb de nieuwe versie ook kunnen meemaken en was ervan versteld geraakt. De tubes staan iets meer uit elkaar, waardoor het breder word. Maar ook de boeketten waren nagenoeg allemaal mooi rond en goed gevuld. Eindelijk weer een Crackling Chry als een paar jaar geleden.

Heeft iemand weleens meerdere van deze potten doorgelont?

Niet zelf gedaan maar wel gezien tijdens een vuurwerkshow. Ik ga nog even naspitten waar dat was. Maar ik ken je wel vertellen dat het een waanzinnig geweld was. Een goed gevulde lucht! Er gingen 3 of 4 van deze te gelijk de lucht in op dat moment, ultiem genieten noem ik het!

Dan ga ik het proberen. ik zal denk ik eerst 2 doorlonten
Als ik dit om 00:00 uur aansteek zullen de buren niet van hun vuurwerk kunnen genieten.

Laatst bewerkt:
Wat een bak is dit !

rond 19:00 hadden we de oude versie hiervan afgestoken, en daar stonden we al van te kijken, om 00:00 had ik nog een nieuwe versie en zoals ruben zegt staan de tubes nog een stukje verder uit elkaar waardoor je dus een groter oppervlak krijgt, de effecten zijn hierdoor gewoon meegegroeid :D

Ik zeg; Iedereen ga trainen en koop een karton van deze beauties

Deze hadden wij 3x in de straat gedaan met een tussenruimte van zeker 10 tot 12 meter en heel de straat was goud met knetter.
Wat een bak is dit zeg.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

is dit hem? zo ja ,dan verander ik de titel even van mn filmpje:wink:
het eerste salvo staat er niet op, moest me camera nog aanzetten.

dit jaar 2 achter elkaar gestookt.
vind dit echt een supper waaier met lekker breed effect.

hieronder het filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hopen dat original dit of volgendjaar met een 500grams versie van deze komt!
Lekker hoor!
zie het al voor me .
49sh 7x7 rijen in een waaier!
eerste 5 rijen in een heerlijke s-shape
dan 2 rijen tegelijk in een dikke waaier als finale!'
Ja Ja original die je voordeel er mee:p

Back
Bovenaan