20e Internationaal Vuurwerkfestival Hannover, 2010

Jezus, der zijn maar weinig vuurwerkshows die ik op het internet helemaal afkijk. Maar dit is echt gewoon NIET NORMAAL MEER:D dit noem ik, beeldende kunst!

pfff, de rillingen sloegen een aantal keren over m'n hele lichaam:D

Hartstikke bedankt voor het delen Jack:)

Schitterend, schitterend. Zowel de show als de foto's, de film en het verslag van Jack! Heerlijk. Meerdere keren kippenvel tijdens de show, en de finale?! Een genot om naar te kijken. Bedankt!

Allereerst hartelijk dank voor je mooie verslag en films Jack!

Na het bekijken van je voorgaande registraties van deze kunstenaars was ik al geïnteresseerd geraakt, maar nu ben ik er toch echt van overtuigd:
Ik moet en zal ze ook eens live mee gaan maken!

hehehe is zeker de moeite waard om naar toe te gaan! :p

hier overigens een aangepaste versie van hun show met de originele soundtrack er onder:

*klik* voor download*

Geeft net nog wat extras vind ik zo met het geluid in stereo er onder. :p

Veel kijk plezier!

Ben hem nu aan het downloaden, na het eten even kijken :D Het verslag en foto's zijn al super en de video zal er ook niet om liegen zoals we wel gewend zijn :D

Edit:

heb hem ondertussen bekeken. Man man man in één woord GEWELDIG! Perfecte timing, passende effecten echt een hele vette show! Bedankt voor delen Jack :D

Laatst bewerkt:
Lol of je komt jezelf tegen op een duits forum

P-Schweden_9_.jpg

Aanstaande zaterdag 18-09-2010 is het weer zover, zijn er nog mensen die er naartoe gaan ?

Hier wat extra informatie over de show.

The rules of the competition are clearly laid down: the 25-minute display consists of an obligatory programme and a free section. The pyrotechnists are required to take the nature of the surroundings – the Baroque Garden – into account, and the number of ground effects that are to be used is also fixed; but otherwise, few limits are set to their creativity, their choice of music or the style of their pictorial representation. Afterwards, points are awarded for the practical workmanship and freedom from error of the realisation, as well as for the interpretation of the music and the quality and diversity of the effects

Bron: http://www.hannover.de/herrenhausen_en/events/fireworks.html

Vanavond dus de show van Vulcan, de winnaar van vorig jaar.
Ik weet dat hier veel mensen naar toe gaan, ik hoop dat deze show ook gefilmd wordt. Voor mij is de reis naar Hannover te ver en ik heb andere verplichtingen

goteborg is de winnaar geworden van het festival 2010!
2e werd vulcan en 3e foti
als ik het bericht op feuerwerk.net moet geloven schiet goteborg komend jaar als eerste op 14 mei 2011

klopt. ik kreeg net een SMSje van Martin, hij heeft gewonnen.. ook niet zo gek ook :) Het was een super mooie show!

In de wandelgangen heb ik overigens horen zeggen dat de volgende bedrijven hoogst waarschijnlijk volgend jaar naast Gotenborg nog meer mee doen: Intermede - Frankrijk, Europla de Belgida - Spanje, Reyes - mexico

:D

Gotenborg kan ook niet anders,die show was zo gruwelijk goed,daarom ben ik volgend jaar zeker weer aanwezig.

goteborg was idd zeeeeeer goede show maar dat is altijd bij hun haha:) maar volgend jaar ben ik ook zeker weer bij de show van goteborg en als europla komt denk ik dat ik daar ook eens heen ga

20th Int. Fireworkscompetition Hannover Team China

20th Int. Fireworkscompetition Hannover Team China

Hello friends,
Final Part of the Show from Vulcan Int. Pyrotechnics.
It was a very funny and inovativ Firework from the Chinese Team.

Enjoy watching:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

groetjes
Pyromil0

Back
Bovenaan