2006-2007 mantronix

Is dit "slechts" de MANtronix? Superding dan, lijkt veel meer dan die 324 schoten, superding he. :D

Mattenfreak, ik was er bij toen dit filmpje gemaakt werd.
Het klopt inderdaad dat het veel meer schoten lijkt en ook is, het gaat hier namelijk niet om de 324schoten maar de nieuwe mantonix met 1024schoten.

Mattenfreak, ik was er bij toen dit filmpje gemaakt werd.
Het klopt inderdaad dat het veel meer schoten lijkt en ook is, het gaat hier namelijk niet om de 324schoten maar de nieuwe mantonix met 1024schoten.

ik meen dat de mantronix 324 sh is en de grote versie 1024 sh heet geloof ik Megatronix... brute bakjes overigens vind ik die 23 euro voorde mantronix nog wel te doen .. maar 75 euro voor Megatronix wat ze er hier voor vroegen erg veel ... en ik weet wat dat er berichten zullen komen ja maar 3x is 972 sh van de mantronix zit je op 75 euro,, is dus de megatronix goed koper met 1024 sh..
maar ik vind het echt erg duur voor een fluit bak beetje zonde. begin hem namelijk na de 324sh al beetje zat te worden en vind ik het precies mooi als ie afgelopen is ... top die mantronix van mij had er geen grotere hoeven komen...

Om een beetje off-topic te gaan.
Ik heb dit jaar 6 megatronixen meegemaakt maar wat een geweld komt daar af zeg!
Gaat maar door, en met oplopend tempo is dit echt een topper. Maar zoals gezegt, de prijs mag wel wat omlaag.

ik meen dat de mantronix 324 sh is en de grote versie 1024 sh heet geloof ik Megatronix... brute bakjes overigens vind ik die 23 euro voorde mantronix nog wel te doen .. maar 75 euro voor Megatronix wat ze er hier voor vroegen erg veel ... en ik weet wat dat er berichten zullen komen ja maar 3x is 972 sh van de mantronix zit je op 75 euro,, is dus de megatronix goed koper met 1024 sh..
maar ik vind het echt erg duur voor een fluit bak beetje zonde. begin hem namelijk na de 324sh al beetje zat te worden en vind ik het precies mooi als ie afgelopen is ... top die mantronix van mij had er geen grotere hoeven komen...

Je heb inderdaad gelijk het is de Megatronix.
Een fluitblok van die formaat was voor mij nieuw. het is een leuke bak om tussendoor af te steken. Maar nu ik hem ken ga ik voor dat geld zeker voor een blok van alpeco met meer als het dubbele aan kruitvulling.

Met telefoon opgenomen? Welke telefoon heb je dan, ik heb een nieuwe nodig en wil camera met mp4 formaat en goed beeld:D

Vindt fluitbakjes zowiezo vrij snel hun geld niet waard, en jullie praten wel over die 75 euro wat te duur is maar als je het mij vraagt is die 23 euro al te duur..
:bye:

Met telefoon opgenomen? Welke telefoon heb je dan, ik heb een nieuwe nodig en wil camera met mp4 formaat en goed beeld:D

Vindt fluitbakjes zowiezo vrij snel hun geld niet waard, en jullie praten wel over die 75 euro wat te duur is maar als je het mij vraagt is die 23 euro al te duur..
:bye:

Koop de iPhone eind dit jaar.
Voor de rest weet ik niet welke telefoon gebruikt is... iemand anders had het opgenomen. Heb meer verstand van computers dan van telefoons, heb nl een iPod video om altijd mijn vuurwerkfilmpjes bij de hand te hebben :D

Eind dit jaar..ik heb NU een telefoon nodig aangezien ik er niet mee kan bellen:bye:
Maarja gaan jullie maar weer ontopic..

Back
Bovenaan