20 shots Assortiment [Uitloop]

Ze zijn er inderdaad uit helaas..
ik zag dat je bij Huisman Vuurwerk ze voor een aanbieding kunt krijgen!
ik vond de cakes vorig jaar zeker het geld waard!

Het blijven ook gewoon toppertjes deze cakes, vind ze allemaal erg goed en we hebben er hier afgelopen augustus nog genoeg de lucht ingeschoten tijdens een show. Blijven ook goed om bepaalde beelden mee te maken.
Vuurwerkvisie zal vast wel met andere leuke dingen gaan komen, over twee weken weten we het in ieder geval.....

Ik heb deze ook besteld voor de geweldige prijs van 55 euro bij Huisman. Heb het pakket nog nooit gehad, dus ben zeer benieuwd. De filmpjes zien er in ieder geval veel belovend uit :)

Ik heb deze ook besteld voor de geweldige prijs van 55 euro bij Huisman. Heb het pakket nog nooit gehad, dus ben zeer benieuwd. De filmpjes zien er in ieder geval veel belovend uit :)

Als de kwaliteit is zoals 2, 3 jaar terug bij introductie, dan heb je een heel mooie prijs betaald voor deze set cakes.

Het klopt inderdaad dat GBV-Weco een aantal artikelen van Zena voerde, maar waren dit niet een aantal artikelen die gelden als op = op?

Volgend mij niet. Want 2/3 jaar geleden hadden ze burned horse al overgenomen met wat andere cakes die nu ook nog steeds te verkrijgen zijn. Zo is nu ook deze, palm cakes en spacecraft bij gbv beland.

klopt maar de palm cakes was er toen al gelijk met de burning horse. Maar het zou inderdaad mooi zijn als deze weer terug komen.

Prachtige set, stuk voor stuk top cakes. Kan niet zeggen dat ik er één vond tussen uitspringen, waren allemaal goed. En wat een enorme burst, kon de rest van de bakken toch echt niet tegen op!

Goede cakes dit zeg! Echt een harde burst, grote effecten en mooie finale iedere keer met 4 schoten tegelijk. Toppers!

Vorig jaar ging er 1 bij mij in 1 keer af, dit jaar ontplofte er bijna 1 naast m'n gezicht! Gelukkig alles goed gegaan en heb ik verder kunnen genieten van deze set. Verwacht nu toch wel dat dit echt het laatste jaar was dat we ze konden krijgen...

pyro-freak

Laatst bewerkt:
Dit jaar voor het eerst gehad, stuk voor stuk goede cakes inderdaad! Mooie brede effecten en lekker laag geschoten haha.

Waarom wordt dit schitterende assortiment niet weer in ere hersteld, dit waren stuk voor stuk top cakes en als er hier een verbetering wordt toegevoerd aan de hand van de nieuwe regels kun je ze nog vetter maken.

Back
Bovenaan