20 dagen te gaan! Royal Fireworks Vuurwerk

Eindelijk een bak die eindigt met salutes. Er is veel mixed combinaties en cakes bijgekomen. Een klassiek afsluiting met salutes leek nog te ontbreken. Ik ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Goed, de trailer heeft mij getriggerd. (of hoe je het ook maar schrijft)
Nu hoop ik dat de prijs net zo spraakmakend is, als dit topic;-)
Zou wel een anticlimax zijn als er nu een megaprijs voor werd gevraagd;-)
greetzz

Die trailer heeft precies wat ik zoek hehe, ik hoop dat de prijzen redelijk worden, ik bedoel als je ons een maand lang aan het lijntje houdt moet het het wachten ook wel waard zijn toch :p

Komt allemaal goed denken wij!

En zo niet maakt de dealer het wel passend hihi.

Wat zou je goed vinden dan?

Royal Fireworks niet de enige wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Met welke gegevens kunnen wij een prijs indicatie geven dan? We weten eigenlijk nog niks op alle vlakken van dit product. Ik wacht lekker de demo af voordat ik recht van spreken krijg! :)

We gaan het zaterdag live zien! En daarna maar hopen dat de prijzen mee gaan vallen. Ben zeer benieuwd naar alles wat komen gaat.

We reageren op het antwoord 100 klinkt wel goed, van GRIZMO RAIZOR

Hoi

we nemen jou ook serieus! Dan graag ons ook serieus nemen!

Goed ik ga ook een poging doen.
6 x 500 gram. Als je aan de dure kant zit dan kost het 300. Dan reken je met oude regels 36 schoten per cake van 15 gram. Dan zit je aan de 216 schoten. 300:216=1.3 euro per schot. Maar dit is met oude regeling en niet met 25 gram per tube. Dan wordt het 140 schoten max. Dus 300:140= 2.1 euro per schot.
Dit voor de mensen die graag weten hoeveel ze per schot zouden moeten betalen.
Ik gok er zelf op dat Royal geen 50 euro per 500 grammer in deze cakebox gaat vragen.
Eerlijk gezegd hoop ik zelf op 30 euro per cake dus 180 euro in totaal. Maar volgens mij zit ik dan aan de goedkope kant. Dus gok ik op 210 euro adviesprijs en 35 euro per cake dus.
Ik ben benieuwd.

greetzz

100 euro is over dreven,
Maar een prijs rond de 150 tot 180 zou ik netjes vinden.
Kijk na de Cake van Original.. 4x500gr (mooi uitgewerkt..) voor 100 eurotjes.

Oke dan neem ik er 6 (royal cakes) dat word dan 150 eurotjes..
Ennuh omdat jullie waarschijnlijk betere kleuren hebben+ filinke uitwerkingen
(ook op 15 gram) wil ik er maximaal nog 29 euro extra voor betalen..
Ik schat in op een : 179.00 goed gegokt?

Denk zo 199 euro lijkt t nog een beetje aan de goedkope kant als je over de 200e heengaat lijkt t weer stuk duurder maar dat is voor het gevoel. Maar Royal kennende...

Royal kennende zal een 500-grams cake rond de 50-55 euro zijn. Ik vrees dus dat de prijs wel vrij hoog zal zijn in vergelijking met de cakebox van Rubro. Ik denk 219,00, maar laat mij heel graag verrassen!

Goedemorgen allemaal.

Het is vandaag 29-09-2012 en we zijn 20 dagen verder en het moment is dan eindelijk daar.

Bij deze laten we voor diegene die er vanavond niet zijn zien waar we in 20 dagen naar toegewerkt hebben.

De film en uitwerking hebben we afgelopen donderdag mogen bewonderen en zal hier vandaag later gepost worden.

Nu gaan we opbouwen en hopen op een mooie demonstratie.

Fijne dag allemaal

Groeten Team Royal Fireworks

Bijlagen

• RFC141200 Garden of Eden Vuurwerk.jpg
    RFC141200 Garden of Eden Vuurwerk.jpg
    117,1 KB · Weergaven: 0
Back
Bovenaan