20 dagen te gaan! Royal Fireworks Vuurwerk

Oh Yeah! Helemaal te gek Jeroen! Ben zeer benieuwd naar de effecten,:D Dat hij op me lijste komt,is zeker!

Leuk, ook een 3kg bak! Ben benieuwd of het ook één geheel is zoals bij Rubro, hoeveel gram per shot het is (of een afwisseling, nog beter) en of ik er aan kan komen :D Nog een weekje tot de demo toch?

Liefhebbers,

Voor vandaag doen we er weer n schepje boven op!

Royal Fireworks niet de enige wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Bijlagen

• StickerF.jpg
    StickerF.jpg
    86,2 KB · Weergaven: 0
Zal er nog een G komen? Haha...We blijven maar afwachten :P
Alle potten zo'n 450 gram geven beloofd 3000/450=7 potten + een 225 gram....
Het is nog een optie, maar ook ik ga er niet erg van uit ;)

Ik lees dit topic zo eventjes door en echt onthullingen zijn er nou niet bepaald gedaan. Wel 6 pagina's aan reacties en heel veel speculatie.
Marketing dat kennen ze wel bij royal fireworks, ben toch stiekem nu ook wel erg benieuwd naar de producten haha.

Ik lees dit topic zo eventjes door en echt onthullingen zijn er nou niet bepaald gedaan. Wel 6 pagina's aan reacties en heel veel speculatie.
Marketing dat kennen ze wel bij royal fireworks, ben toch stiekem nu ook wel erg benieuwd naar de producten haha.
ja precies, 't stelt weinig voor maar ze houden de aandacht wel vast. Slaat ook nauwelijks ergens op om op elke van de 6 dozen zo'n pijltje te zetten, en ons daar dan 'lekker' mee te maken, want je mag toch hopen dat ze toch goed bij mekaar op volgorde in de doorverbindoverdoos gezet zijn en je niet nog zelf hoeft te gaan puzzelen :-s

Goedemiddag allemaal,

Doordat de gemiddelde Chinees geen Nederlands en Engels spreekt zitten deze stickers erop.

Stel dat je een volgorde aan wil houden dan is het erggggg makkelijk dat je weet welke cake wie is.

De wijzen komen uit het oosten............. LOSSER!!!!!!!!

Goedemiddag allemaal,

Doordat de gemiddelde Chinees geen Nederlands en Engels spreekt zitten deze stickers erop.

Stel dat je een volgorde aan wil houden dan is het erggggg makkelijk dat je weet welke cake wie is.

De wijzen komen uit het oosten............. LOSSER!!!!!!!!

Hahaha, je weet er wel vrolijkheid in te brengen :) droogkloot :p

Zier er allemaal er veelbelovend uit!
Ben benieuwd wat we allemaal te zie gaan krijgen van Royal.

Laatst bewerkt:
ja klopt maar je wist niet dat het in zn geheel hier bij hoorde!

Dus is het zeker n onthulling!

btw ben nog wakker!

Dammm das waar, ff nog een keer kijken! Dan is dit wel prachtig hoor, verschillende effecten en kleuren in 1. Maar ik denk ook prima voor één voor één en/of in combi met andere Royal producten.

Laatst bewerkt:
Kom op Jeroen die laatste dagen voor de demo. Hebben wij meer honger en willen we iets groters zien haha. Verder ben ik benieuwd hoe cake op demo is als die daar komt. Hoop ook dat Royal met een blok komt waar veel dikke goud palmen in zitten. Zoiets als Rubro Heeft :)

Back
Bovenaan