20-11-2013 19:00 uur op SBS6 bij Hart van Nederland: Vrolijk Vuurwerk

Sh0ck

VWC lid
Vandaag is definitief geworden dat SBS6 voor Hart van Nederland een item gaat maken over Vrolijk Vuurwerk! Morgen gaan we het al opnemen en waarschijnlijk zenden ze het zondag uit.

Ik zal proberen morgen foto's te maken en die vast online te zetten. Zodra definitief is wanneer de uitzending is horen jullie het ook! En vertel het verder natuurlijk :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow, echt top!

1. Vuurwerk eindelijk een keer goed in het nieuws!
2. Wat een fantastisch nieuws! Top dat je dit allemaal opzet voor de mensen die het minder breed hebben en zo toch kunnen genieten van wat vuurwerk tijdens oud en nieuw!

Zondag zeker afstemmen naar SBS ik ben hartstikke benieuwd, heel erg veel succes de komende tijd! :bye:

Goed bezig voor je medemens kerel en ook mooi dat zoveel bedrijven met je mee willen werken top echt waar.:thumbsup:

Echt fantastisch om te horen. Alle respect naar jou kant dat je dit hebt doorgezet.
Zoals Tristen al aangaf hebben we dankzij jou en iedereen die hier voor de rest aan heeft bijgedragen eindelijk een keer een positief item over vuurwerk in de media.
Plus een hele hoop mensen die het niet zo breed hebben zullen dit keer oud en nieuw knallend in gaan met vuurwerk.

Mag ik vragen wat elk gezin krijgt? Of wil je dit nog geheim houden tot zondag

Nogmaals top dat je dit gedaan hebt. Is iets waar je trots op mag zijn :D

Echt fantastisch om te horen. Alle respect naar jou kant dat je dit hebt doorgezet.
Zoals Tristen al aangaf hebben we dankzij jou en iedereen die hier voor de rest aan heeft bijgedragen eindelijk een keer een positief item over vuurwerk in de media.
Plus een hele hoop mensen die het niet zo breed hebben zullen dit keer oud en nieuw knallend in gaan met vuurwerk.

Mag ik vragen wat elk gezin krijgt? Of wil je dit nog geheim houden tot zondag

Nogmaals top dat je dit gedaan hebt. Is iets waar je trots op mag zijn :D

Tuurlijk mag je dat vragen. Ik wil zo transparant mogelijk zijn over wat ik doe, dus vraag gerust! :D

De lijst met alle donaties inclusief de aantallen en exclusief categorie 1 vuurwerk heb ik online staan op Facebook. Zoals je daar kan zien krijg ik het nooit voor elkaar om hetzelfde pakketje te maken voor 450 gezinnen. Op dit moment zit ik op ca. 9 verschillende pakketten. Maar elk pakket heeft een winkelwaarde van ca. € 27,50.

Dus ik hoop dat de mensen er van gaan genieten. En dan vooral de kinderen in de gezinnen!

Tuurlijk mag je dat vragen. Ik wil zo transparant mogelijk zijn over wat ik doe, dus vraag gerust! :D

De lijst met alle donaties inclusief de aantallen en exclusief categorie 1 vuurwerk heb ik online staan op Facebook. Zoals je daar kan zien krijg ik het nooit voor elkaar om hetzelfde pakketje te maken voor 450 gezinnen. Op dit moment zit ik op ca. 9 verschillende pakketten. Maar elk pakket heeft een winkelwaarde van ca. € 27,50.

Dus ik hoop dat de mensen er van gaan genieten. En dan vooral de kinderen in de gezinnen!

heel veel respect! succes de komende tijd!

Ik was je even vergeten, maar tijdens de rubro demo heb ik je ontmoet. Erg mooi initatief en dik respect. Zijn er ook mogelijkheden om te doneren?

Ik was je even vergeten, maar tijdens de rubro demo heb ik je ontmoet. Erg mooi initatief en dik respect. Zijn er ook mogelijkheden om te doneren?

We zouden Sebastiaan wel kunnen helpen om uit de onkosten te komen. Ik weet het niet zeker hoe en wat, maar op dit moment betaald hij een heleboel zelf. Wat denk je val alle ritjes naar de importeurs.

We zouden Sebastiaan wel kunnen helpen om uit de onkosten te komen. Ik weet het niet zeker hoe en wat, maar op dit moment betaald hij een heleboel zelf. Wat denk je val alle ritjes naar de importeurs.

Mooie initieve moeten ondersteund worden, dus vandaar ook mijn vraag! Ik kan best wel wat missen als ik onze hobby ermee kan verbeteren en andere mensen ermee kan helpen. Liever dit steunen dan een of ander apenland waar het geld toch niet bij terecht komt!

Mooie initieve moeten ondersteund worden, dus vandaar ook mijn vraag! Ik kan best wel wat missen als ik onze hobby ermee kan verbeteren en andere mensen ermee kan helpen. Liever dit steunen dan een of ander apenland waar het geld toch niet bij terecht komt!

Dit soort initiatieven kunnen idd best wel ondersteund worden. Goede doelen zoals het kwf of unicef krijgen van mij geen cent meer. Zeker niet als je op onderstaande link ziet waar de directeuren mee tussen uit gaan. Te bizar voor woorden gewoon.

http://1-financieel-advies.plazilla...elen-schandalig-ze-maken-vooral-zichzelf-rijk

Bij acties als vrolijk vuurwerk betreft het iets heel anders. Hier is iemand echt bezig om een ander te helpen. En niet om zelf zijn zakken te vullen.
Anders mocht je nog iets te kort komen. Maak gewoon een topic aan en wellicht zijn er mensen die je een financiële bijdrage kunnen geven:wink:

Vind het een pracht initiatief. Maar een vergoeding vragen aan leden , let wél is nog niet gevraagd, maar idee werd geopperd in bovenstaande post vind ik iets te ver gaan.

Laten we niet vergeten dat dit op puur vrijwillige basis gebeurt om de minder bedeelde medemensen in ons land te voorzien van een pakketje vuurwerk. De ritjes naar de importeurs toe zijn natuurlijk vergoed met een bijdrage van het leveren van gratis vuurwerk etc.

In plaats van een vergoeding kan men beter bedenken hoe men beter hierbij vrijwillig de helpende hand toe te steken. Zopas de pakketten bij de mensen brengen die geen mogelijkheid hebben om het op te halen.

Nogmaals benadrukte ik dat het een geweldig initiatief is maar dat er op meerdere manieren de organisator kan helpen ipv een financiële bijdrage. Ook puur uit fiscaal oogpunt.

Vind het een pracht initiatief. Maar een vergoeding vragen aan leden , let wél is nog niet gevraagd, maar idee werd geopperd in bovenstaande post vind ik iets te ver gaan.

Laten we niet vergeten dat dit op puur vrijwillige basis gebeurt om de minder bedeelde medemensen in ons land te voorzien van een pakketje vuurwerk. De ritjes naar de importeurs toe zijn natuurlijk vergoed met een bijdrage van het leveren van gratis vuurwerk etc.

In plaats van een vergoeding kan men beter bedenken hoe men beter hierbij vrijwillig de helpende hand toe te steken. Zopas de pakketten bij de mensen brengen die geen mogelijkheid hebben om het op te halen.

Nogmaals benadrukte ik dat het een geweldig initiatief is maar dat er op meerdere manieren de organisator kan helpen ipv een financiële bijdrage. Ook puur uit fiscaal oogpunt.

We zitten volledig op een lijn. Ik hoef en wil hier geen vergoeding voor te krijgen! Dit is echt uit passie gedreven en dat een passie geld kost dat is nu eenmaal zo. Een misverstand wil ik wel uit de wereld helpen en dat gaat over het dikgedrukte stuk in het citaat. Ik heb tot op heden nog geen enkel vuurwerk voor mijzelf gratis gekregen m.u.v. 1 cake die ik van Lesli. Dat is tot nu toe al het materiele wat ik er zelf aan over hou.

Afhankelijk van het succes van dit jaar kan het zo zijn dat ik volgend jaar echt een stichting start, maar dan alleen als ik de stempel van ABNI of soortgelijk kan krijgen om te voorkomen dat ik over donaties belasting moet betalen. Dit jaar ben ik niet meer dan een 'naam' om het maar even zo te zeggen. Ik zorg er eigenlijk alleen voor dat importeurs en winkeliers de mensen van de Voedselbank eenvoudig kunnen bereiken + alle benodigde marketing er omheen.

Wat betreft de vraag wat ik nog zoek: Voor dit jaar ben ik alleen nog op zoek naar ca. 150 veiligheidsbrillen. 75 kinderbrillen en 75 voor volwassenen. Als iemand daar toevallig een sponsor voor heeft dan zou dat top zijn. Of als er mensen brillen over hebben dan mogen ze die ook altijd opsturen of meenemen naar een demo (Zoals vanavond Royal bijv.). Maar geld wil ik dus niet en zal ik ook zeker niet aannemen!

PS: Sorry voor de lange lap tekst :)

Vanavond 22:30 op SBS6.

Zou een admin de titel aan willen passen naar: Vrolijk Vuurwerk bij Hart van Nederland (SBS6) Zondag 22:30 uur

Bedankt!

Back
Bovenaan