20-11-2013 19:00 uur op SBS6 bij Hart van Nederland: Vrolijk Vuurwerk

Sh0ck

VWC lid
Vandaag is definitief geworden dat SBS6 voor Hart van Nederland een item gaat maken over Vrolijk Vuurwerk! Morgen gaan we het al opnemen en waarschijnlijk zenden ze het zondag uit.

Ik zal proberen morgen foto's te maken en die vast online te zetten. Zodra definitief is wanneer de uitzending is horen jullie het ook! En vertel het verder natuurlijk :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow, echt top!

1. Vuurwerk eindelijk een keer goed in het nieuws!
2. Wat een fantastisch nieuws! Top dat je dit allemaal opzet voor de mensen die het minder breed hebben en zo toch kunnen genieten van wat vuurwerk tijdens oud en nieuw!

Zondag zeker afstemmen naar SBS ik ben hartstikke benieuwd, heel erg veel succes de komende tijd! :bye:

Goed bezig voor je medemens kerel en ook mooi dat zoveel bedrijven met je mee willen werken top echt waar.:thumbsup:

Echt fantastisch om te horen. Alle respect naar jou kant dat je dit hebt doorgezet.
Zoals Tristen al aangaf hebben we dankzij jou en iedereen die hier voor de rest aan heeft bijgedragen eindelijk een keer een positief item over vuurwerk in de media.
Plus een hele hoop mensen die het niet zo breed hebben zullen dit keer oud en nieuw knallend in gaan met vuurwerk.

Mag ik vragen wat elk gezin krijgt? Of wil je dit nog geheim houden tot zondag

Nogmaals top dat je dit gedaan hebt. Is iets waar je trots op mag zijn :D

Echt fantastisch om te horen. Alle respect naar jou kant dat je dit hebt doorgezet.
Zoals Tristen al aangaf hebben we dankzij jou en iedereen die hier voor de rest aan heeft bijgedragen eindelijk een keer een positief item over vuurwerk in de media.
Plus een hele hoop mensen die het niet zo breed hebben zullen dit keer oud en nieuw knallend in gaan met vuurwerk.

Mag ik vragen wat elk gezin krijgt? Of wil je dit nog geheim houden tot zondag

Nogmaals top dat je dit gedaan hebt. Is iets waar je trots op mag zijn :D