2 x White Thunder van Wolff in V-shape

Leuk project maar wel vreemd dat je daar een topic voor opend. Je kan het filmpje gewoon in het desbetreffende product topic plaatsen.

Opend?

Misschien kan Boomer nog meer films delen in dit topic, zodat dit topic niet vreemd is?

Opend?

Misschien kan Boomer nog meer films delen in dit topic, zodat dit topic niet vreemd is?

*Opent. Kan jij ook weer slapen vannacht! Via m'n telefoon is het nogal irritant om elke spellingsfout te gaan verbeteren.

@Boomer, Ik wil trouwens niet zeuren hoor Boomer want het filmpje zelf vind ik best leuk en goed eruit zien! Alleen het word nogal rommelig om voor elk filmpje een nieuw topic te openen en aangezien wij elke dag gebruik maken van het forum vind ik het best normaal om mee te helpen aan een overzichtelijk forum. Hopelijk heb je meer filmpjes zodat we misschien een mooi filmtopic voor jou kunnen verwachten! Ik kom zo hopelijk ook positiever over.

Ooh,ik dacht dit het topic was voor filmpjes...
Dacht dat je hier vuurwerkfilmpjes kon delen.
Maar het is dus bedoeld voor langere films?

Eerste keer dat ik het doe op dit forum,sorry.

Ik zie net ook dat iedereen een topic aan maakt voor zijn verzameling van filmpjes idd.
Goh ik heb er nog wel een aantal,maar moet ze nog wat knippen en plakken.
Word zeker in orde gebracht!

*Opent. Kan jij ook weer slapen vannacht! Via m'n telefoon is het nogal irritant om elke spellingsfout te gaan verbeteren.
Je hoeft ook niet iedere spelfout te verbeteren. Het is trouwens ''spelfout'', als je dan toch zo graag punctueel bezig wilt zijn :bye:

Leuk projectje, alleen jammer dat je het zo laag gefilmd hebt!

Je hoeft ook niet iedere spelfout te verbeteren. Het is trouwens ''spelfout'', als je dan toch zo graag punctueel bezig wilt zijn :bye:

In de hoogte heb ik het normaal ook,ik had 2 camera's...
1 enkel op de grond omdat ik echt de afschieteffecten supervind van de leukere potten.
Komt zeker in de loop van de weken,nog meer op te staan!

Kan ik trouwens dan de topic naam veranderen?

Volgens mij wilt hij helemaal niet punctueel zijn. Zijn boodschap is toch vrij duidelijk? Als we elkaar continue zouden moeten controleren op spelfouten dan wordt het er ook niet gezelliger op.

Daarbij ben ik het masterbsc eens, je kan niet voor ieder filmpje een topic openen. Plaats hem eens in het doorlonttopic o.i.d.

Volgens mij wilt hij helemaal niet punctueel zijn. Zijn boodschap is toch vrij duidelijk? Als we elkaar continue zouden moeten controleren op spelfouten dan wordt het er ook niet gezelliger op.

Daarbij ben ik het masterbsc eens, je kan niet voor ieder filmpje een topic openen. Plaats hem eens in het doorlonttopic o.i.d.

Maar nu was het men bedoleing om meerdere filmpjes te plaatsen,dus dan is dit toch mijn topic...?
Vandaar dat de titel veranderd mag worden van mij.

Back
Bovenaan