2 Miljoenklapper van White Horse . Vroeger te koop bij Bex in een kuubkist .

Status
Niet open voor verdere reacties.

lange666

VWC lid
Zal het filmpje binnenkort erbij zoeken . Enige filmpje wat ik heb kunnen vinden is er een uit Suriname (Pagara 2012 Kuldipsingh style) .

Laatst bewerkt door een moderator:
Ooit meegemaakt deze.
Hier bij de Chinees kwamen ze hem brengen met een busje.
Na lang heel rollen knalde hij ongeveer 10 minuten door.
Wat een geweld zeg :p
Die Chinezen hadden altijd zwaar spul.
Bijv 6-8 inchers maar die gingen helaas niet de lucht in vanwegen de te grote tube.
Gewoon op straat en dst kostte een hoop ruiten en hun deur. :D

6-8 inch op straat? Dan mag je je wel eens na laten kijken. :bonk:
En dat gaat je zeker wel meer kosten dan alleen ruiten en een deur.

Heerlijk "ratelbandje" hoor. Heb zo iets nog nooit mee mogen maken en ook nog nooit voorbij zien komen trouwens. Zijn er op dit moment nog matten boven de 100k te koop?

kan foto's niet plaatsen foutmelding zijn in bpm bestand en te groot,dus moet ze eerst omzetten en verkleinen.dus komt nog.

Ooit meegemaakt deze.
Hier bij de Chinees kwamen ze hem brengen met een busje.
Na lang heel rollen knalde hij ongeveer 10 minuten door.
Wat een geweld zeg :p
Die Chinezen hadden altijd zwaar spul.
Bijv 6-8 inchers maar die gingen helaas niet de lucht in vanwegen de te grote tube.
Gewoon op straat en dst kostte een hoop ruiten en hun deur. :D

Vet cool!!!

:frusty:

Omdat ik net zag dat er word gesproken van een 8 inch in de straat,ik heb vroeger ook eens gedacht wat gebeurd er nou als er een shell verkeert gaat en aangezien ik toen nog alles deed wat gek is dacht ik laat ik eens kijken wat er gebeurt als er een 10 inch verkeert gaat. Dus daarom even youtube kanaal gemaakt en filmpje ge upload. geloof me dat gaat niet goed als dat in de straat verkeerd gaat.
Heb nog meer bestanden van mijn oude pc gehaald mocht hier interesseren in zijn hoor ik het wel,niet allemaal van dit soort filmpjes maar het zijn er dik 1200 stuks zag ik. :cool:

www.youtube.com/watch?v=DFyaUrYKjaU&feature=youtu.be[/url]

Laatst bewerkt door een moderator:
ja tot 300.000 tegen gekomen.

Er is op dit moment nog een jongen actief die rollen kan leveren t/m 2 miljoen! Meer kan ik er niet over zeggen want dat zullen ze hier niet zo op prijs stellen.

Heb nog meer bestanden van mijn oude pc gehaald mocht hier interesseren in zijn hoor ik het wel,niet allemaal van dit soort filmpjes maar het zijn er dik 1200 stuks zag ik. :cool:

www.youtube.com/watch?v=DFyaUrYKjaU&feature=youtu.be[/url]

Uploaden en posten die hap joh! :cool: Er zijn nog altijd veel te weinig filmpjes van vroeger!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan