2" Fall Out

Deze zijn echt super dik, wow! Jammer genoeg moest ik m'n bestelling annuleren. Iemand die een paar setjes wilt ruilen? :D

Waar zijn deze te koop in de omgeving van dordrecht/zuid-holland? Gelieve via pm reageren. Alvast bedankt!

Omgeving Rotterdam en omgeving Den Haag ben ik ook maandag. Ik heb de Evo Eccentric shots en de Luypaers singleshots :)

Hmm, das een beetje uit de richting:bonk:, anders had ik er nog meer dan genoeg voor je. Ik kom uit het oosten, bij Enschede uit de buurt. Mocht je er een ritje voor over hebben, heb in beiden wel belangstelling (Luypaers wat meer, die heb ik te weinig), zeg maar hoeveel je er wil (heb er 30 beschikbaar voor een ruil).

Had de sky Hunter als vervanging gekregen, medewerkster vertelde mij dat de fall out een productie fout had vandaar dat ik de sky Hunter als vervanging kreeg en dat die veel beter is.

Dacht wtf, heb haar de productiedatum laten zien op de sky Hunter en haar de berichten laten lezen van de topic hier.komt een collega mij helpen en die vertelde mij weer dat alles is opgekocht en niks meer is behalve de sky Hunter. Op mijn vraag waarom het niet apart is gehouden voor bestellingen kom ze geen antwoord geven had begin december besteld.

Heb met moeite mijn geld terug gekregen en ging teleurgesteld weer weg. Hoop dat ik morgen wel de big chill krijg.

Even off topic:
Waarom haalt Broekhoff de Sky Hunter niet
terug naar hun magazijnen? Hebben al gecompenseerd, maar zijn nog te verkrijgen ik zou alles hebben terug geroepen.

Laatst bewerkt:
Had de sky Hunter als vervanging gekregen, medewerkster vertelde mij dat de fall out een productie fout had vandaar dat ik de sky Hunter als vervanging kreeg en dat die veel beter is.

Dacht wtf, heb haar de productiedatum laten zien op de sky Hunter en haar de berichten laten lezen van de topic hier.komt een collega mij helpen en die vertelde mij weer dat alles is opgekocht en niks meer is behalve de sky Hunter. Op mijn vraag waarom het niet apart is gehouden voor bestellingen kom ze geen antwoord geven had begin december besteld.

Heb met moeite mijn geld terug gekregen en ging teleurgesteld weer weg. Hoop dat ik ze nog tegenkom ergens.

Die dachten met een nood te maken te hebben, pech voor hun. Wel balen voor je dat je ze verder niet uitgeleverd gekregen hebt, gelukkig wel geld terug.

Op 31 October netjes karton besteld en betaald. Nu willen ophalen bij de winkel product uitverkocht?? Vind dit heel slecht zeker als ze je een vervanger mee willen geven die gewoon ruk is. Sky hunter batch 2018. Heb me geld terug gevraagd

Laatst bewerkt:
Zou ik geen genoegen mee nemen. Echt niet. Dat is een wereld van verschil. Als ik een TV koop dan wil ik ook niet opeens een ouder model ondanks dat de afmeting het zelfde is en als hij uit staat hij ook het zelfde er uit ziet.

Heb met moeite mijn geld terug gekregen en ging teleurgesteld weer weg. Hoop dat ik morgen wel de big chill krijg.

Even off topic:
Waarom haalt Broekhoff de Sky Hunter niet
terug naar hun magazijnen? Hebben al gecompenseerd, maar zijn nog te verkrijgen ik zou alles hebben terug geroepen.

De Sky Hunter is niet afgekeurd hè? Dus waarom wel? Hij staat niet meer in de folders van Broekhoff, uiteraard wel op de opruimingslijst. Dat winkeliers er zo mee omgaan is natuurlijk schandalig!

Ècht schokkend dit.. ‘een productiefout’. Als ze zelf hun voorraad beheer (soms bewust) verkloten word je in vuurwerkwinkels gewoon keihard voorgelogen.

Klopt niet afgekeurd mocht het zo overkomen in mijn bericht dan mijn excuus.
Waarom wel,om te voorkomen dat de winkeliers het gaan omruilen of verkopen voor de prijs van de fall out of de big chill. Maar genoeg daarover het is opgelost en daar ben ik tevreden mee.

Ik heb er vandaag nog 9 kunnen krijgen met veel moeite. Ik had ze besteld en niet gekregen, met hulp van Magnum zelf nu wel! Respect en dank voor hun inzet voor hun klanten.

Back
Bovenaan