Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
je krijgt er dus 3 voor nog geen 12 piek!
12 piek... wow je kan met guldens betalen.![]()
Magnum heeft dus producten aan Broekhoff aangeboden voor verkoop. Broekhoff verkoopt de om gelabelde producten van Magnum.
Dus de producten zijn van Magnum.
Volgens mij is broekhoff al meer als 10 jaar eigenaar van het merk Magnum (vc vuurwerk) dus het lijkt me gek dat ze producten aan zichzelf verkopen....
Magic is about to happen!
Dit gebeurt er als je straks twee van deze single shots afrekent in de webshop:
Poeh wat een magic zeg je krijgt echt niet de 3e gratis die betaal je gewoon aangezien jullie de 2" big chill maar 3'99 dus x 3 =11,97 dus wie hou je nou voor de gek
Maar als het een omlabeling is van een product wat 3.99 kost...?Huh ik zie toch staan 1 voor €5,99? Dan is het wel degelijk 3 halen 2 betalen.
Poeh wat een magic zeg je krijgt echt niet de 3e gratis die betaal je gewoon aangezien jullie de 2" big chill maar 3'99 dus x 3 =11,97 dus wie hou je nou voor de gek
Maar als het een omlabeling is van een product wat 3.99 kost...?
De 2" big chill (de omlabeling) word aangeboden voor een voorverkoop prijs van €3,99 bij tuincentrum de driesprong vuurwerk en geen 5,99 .Kalm aan, geen paniek!! Deze single shot kost €5,99 in de voorverkoop. De omlabeling ook. Koop je er echter drie, betaal je er maar twee. Dus dan betaal je geen 18, maar slechts 12 euro. De prijs van €3,99 hebben wij nooit gecommuniceerd?
Dat is dan een freakprijs, geen voorverkoopprijs denk ik.De 2" big chill (de omlabeling) word aangeboden voor een voorverkoop prijs van €3,99 bij tuincentrum de driesprong vuurwerk en geen 5,99 .
Dat is nu een september freakprijs, dus dat is appels met peren vergelijkenDe 2" big chill (de omlabeling) word aangeboden voor een voorverkoop prijs van €3,99 bij tuincentrum de driesprong vuurwerk en geen 5,99 .
Doe vanavond eens een beetje stout...