2" Fall Out

Dat is zeker een leuke aanbieding dan, top prijs voor 3 van deze single shots.

Magnum heeft dus producten aan Broekhoff aangeboden voor verkoop. Broekhoff verkoopt de om gelabelde producten van Magnum.

Dus de producten zijn van Magnum.

Volgens mij is broekhoff al meer als 10 jaar eigenaar van het merk Magnum (vc vuurwerk) dus het lijkt me gek dat ze producten aan zichzelf verkopen....

Vc (waar de Magnum series onder vielen) is inderdaad al een tijdje van Broekhoff. Dit jaar is ervoor gekozen om het als volledig nieuw merk in de markt te zetten met 2 volledig nieuwe lijnen erbij (WCKD en I like LEGAL). Een paar van de producten uit die lijnen zijn ook voor expert ingekocht om de prijzen scherp te kunnen houden in beide lijnen. Daar maakt Broekhoff geen geheim van, en dit is in het voordeel van iedereen.

Magic is about to happen!

Dit gebeurt er als je straks twee van deze single shots afrekent in de webshop:

Poeh wat een magic zeg je krijgt echt niet de 3e gratis die betaal je gewoon aangezien jullie de 2" big chill maar 3'99 dus x 3 =11,97 dus wie hou je nou voor de gek

Poeh wat een magic zeg je krijgt echt niet de 3e gratis die betaal je gewoon aangezien jullie de 2" big chill maar 3'99 dus x 3 =11,97 dus wie hou je nou voor de gek

Huh ik zie toch staan 1 voor €5,99? Dan is het wel degelijk 3 halen 2 betalen.

Ik zie dit inderdaad ook als voor de gek houden. Subtiel gebruik maken van prijsperceptie van klanten.
Maar ik kan wel 20 voorbeelden noemen van winkeliers, die dergelijke trucs erop nahouden op dit moment. Is geen beginnen aan. Zo werkt het nu eenmaal binnen en buiten de vuurwerkbranche. Sommigen consumenten laten zich graag lokken, voor anderen wekt het alleen ergernis op. (die laatste groep groeit wel steeds meer overigens).

Maar als het een omlabeling is van een product wat 3.99 kost...?

Ik dacht dat de Big Chill ook €5,99 was en dan 3 voor €12,- . Achja, €4,- voor een 50mm singleshot is sowieso echt heel goedkoop. Vorig jaar vroeg broekhoff hier nog €10,- voor en dat bleek zelfs achteraf een flop te zijn.

Kalm aan, geen paniek!! Deze single shot kost €5,99 in de voorverkoop. De omlabeling ook. Koop je er echter drie, betaal je er maar twee. Dus dan betaal je geen 18, maar slechts 12 euro. De prijs van €3,99 hebben wij nooit gecommuniceerd?

Kalm aan, geen paniek!! Deze single shot kost €5,99 in de voorverkoop. De omlabeling ook. Koop je er echter drie, betaal je er maar twee. Dus dan betaal je geen 18, maar slechts 12 euro. De prijs van €3,99 hebben wij nooit gecommuniceerd?
De 2" big chill (de omlabeling) word aangeboden voor een voorverkoop prijs van €3,99 bij tuincentrum de driesprong vuurwerk en geen 5,99 .

De 2" big chill (de omlabeling) word aangeboden voor een voorverkoop prijs van €3,99 bij tuincentrum de driesprong vuurwerk en geen 5,99 .
Dat is nu een september freakprijs, dus dat is appels met peren vergelijken
De december voorverkoopprijs zal dus gewoon 5.99 zijn

Los,of in 1 set,je komt toch op dezelfde prijs uit bij meervoud,dus wat is je punt nou wat je wil maken?

Back
Bovenaan