Bedankt Paulus.
Het was voor mij helemaal niet de bedoeling om te gaan.
Financieel zit ik ook niet echt heel gunstig maar ik heb het toch gewoon door gezet

Als je daar eenmaal bent, kost het geen drol. Je eet en drinkt daar voor een paar euro.
Ik denk zelf, als je rustig doet, dat je aan 5 tientjes per dag, ruim genoeg hebt.
Eurootje voor een Amstel van 40cl, die ze ook nog eens komen brengen, terwijl je staat te wachten.
Ik heb er nog voor 150 euro vuurwerk bij gehaald en heb ik totaal denk 450 euro opgemaakt.
Appartement was 250 de man, dacht ik en de vlucht 180. Als je daar een beetje aanbiedingen gaat zoeken, kan daar zelfs nog op bezuinigd worden.
Ons appartement was namelijk super en het zat op Plaza de la Reina.
10 minuten lopen van de avondshows en 5 minuten naar Plaza Ayuntamiento.
Veel beter kan je niet zitten en het appartement was ook nog eens top.
Dat had Jeffrey goed geregeld.
Ik kreeg de kans, omdat Jeffreak een beetje genaaid werd.
Voor mij kwam dit gunstig uit en hij was gered.
Het is ook gewoon niet te omschrijven en als je dat dan toch probeert, krijg je dit

Alle verhalen van mensen die een editie overslaan, zegt al genoeg.
Ze worden allemaal gek als ze thuis zitten en de eerste beelden beschikbaar zijn.
Volgend jaar ga ik absoluut weer, zonder twijfel.
De Nocturna samen met de Crema op Plaza Ayuntament.
Echt gruwelijk, ik zou zeggen, kijk hem helemaal.
Op het moment dat die pop de fik in ging, werd ik echt even week.
Heel de week loop je langs die pop en sta je er naar te kijken en dan in 10 minuten is er niks meer van over.
Dan de Crema van dichtbij... Geen woorden voor!
Bij ons zou zoiets geeneens kunnen maar mocht t gebeuren, sta je er 100 meter vanaf.
Je hoort t wel aan me teksten denk, het is niet te verwoorden.
Die hitte is zo intens dat ik al weg stond te schroeien, terwijl ik nog geeneens vooraan stond.
Dan het moment dat die omvalt, 2 meter voor de voeten van de mensen die rechts staan.
ONBESCHRIJFELIJK en toch proberen
Wat een ziek festival dit!
Nu de vuuroptocht nog doen op mijn gemak en ik zal met de week nog wat kleine foto updates doen denk.