1st Class collectie

wim

VWC lid
Ook nieuw dit jaar is de "1st Class".
Hier zit de kracht van onderscheiding bij Rubro.
Stuk voor stuk zijn alle artikelen voorzien van de duurste effecten.

Blauw-paar-lime-geel-goud zijn nu geen uitzonderingen meer!!
naast 13 nieuwe cakes komen een 5 tal "1st Class Super pro 500" cakes.

Deze hebben de uitstraling van de "Event serie" echter dan met boven genoemde kleur combinaties.
1.Showtails 2.Heavy Load 3.Bombette 4.Super Rainbow Fantasy 5.Hurricane

Met de filmpjes moeten we even geduld hebben.!!

Wat gezien is in China willen ze hier ook eerst zien.
Maar als het zo is als in China, wat Karel en Ruud mij hebben laten zien op film........ dan maak je borst maar nat

Gr Wim

www.rubro.nl

Dit klinkt als muziek in mijn oren. De omschrijving van de effecten belooft veel goeds. Nu hopen dat de chinezen hergeen afgesproken is ook verscheept hebben.

Opnieuw geweldig nieuws Wim, bedankt. Rubro is goed bezig
Weet je al wat meer over de prijzen van de cake,s uit deze nieuwe collectie?

Wel leuk dat er kleur cakes op de markt komen (is het net zo iets als marijn? blauwtje etc.) Of hoe moet ik het zien? :D

hoi Fred,
Dit loopt van de kleinste cake de Diamante, advies verkoop prijs 5.95> 25 shots!! op naar de 500 lijn tot 69.50 max. advies verkoop prijs!!

Er zullen mensen zijn die zeggen wohw beetje duur, echter de grondstoffen voor deze kleuren zijn nu eenmaal erg duur. Neem maar van mij aan dat dan de prijs, kwaliteit tot de verhouding zeer hoog is.
(je mag ook niets anders verwachten van Rubro)

Gr Wim

Bedankt voor je reactie Wim.

Ter verduidelijking aan onze leden: Wim is als vertegenwoordiger werkzaam bij Rubro. En wij zijn blij met Wim dat hij ons op deze manier van informatie wilt voorzien.

Zoals Fred al zegt, ben ik in dienst bij Rubro.
Even iets over mijn persoontje Wim.

Ik loop al wat jaartjes mee in vuurwerkland, ik heb zo'n 15 jaar geleden al kennis gemaakt met Rubro. Daar ik ergens in Enschede betrokken was/ben met de vuurwerk verkoop bij een Familie bedrijf.

ben al jaren lid van diverse forums onder de naam Wim o.a hier, freaks, museum, avp. div buitenlandse enz.

Kortom lees ik met genoegen mee, maar stel ook zeker mijn eigen vragen.

Als er vragen zijn aan ons........in dit geval Rubro, zal ik proberen ze te beantwoorden.

Gr Wim

Hallo Wim

Ik vindt het tof dat je ons dit nieuws brengt,Ik keek al een beetje uit naar de producten voor dit jaar.

Ik heb ook een vraag:Zou je ons mischien wat meer over de effecten,en het aantal shots van de 1st Class Super Pro 500gr Cakes kunnen vertellen?

Gr Sky

Zeer mooi nieuws wederom van Rubro.
Ben zeer benieuwd naat het beeld materiaal en de kosten.
Maar dit zullen we snel genoeg zien.

Ik las al wat vragen, echter ben ik druk om de auto in te pakken en te gaan genieten van een beetje vakantie rust, en shows die wekelijks worden geschoten in Italië.
Na mijn vakantie zal ik daar waar mogelijk, inhoudelijk in gaan op de gestelde vragen.

ieder een fijne vakantie (als je deze hebt)

Gr Wim

Zo is dat Wim. Eerst genieten.
Ik ben blij om te zien dat Rubro niet heeft stilgestaan. Er komen weer fantastische producten aan als ik het zo lees.
Hopelijk behouden deze ook de kwaliteit die ik ook bij andere producten van Rubro ben tegengekomen.

Back
Bovenaan