1Salute's shows en cakes

1Salute

VWC lid
Beste mensen,

Hierbij de film van ons showtje van oud en nieuw 2018-2019. Helaas ging niet alles af (1 Blue Peony 1.0" tijdens de crossettes en 1 fluit crackling cake als opening ging niet af). Maar voor de rest genoten. Kostte bij elkaar 'maar' €350 dankzij een paar leuke vuurwerkacties. :)

Schietlijstje:
Criss Cross Crackhead (Redwire)
Funkenweide Scala (Funke) + Blow Out (Wolff)

Super Splitter (Redwire) met:
- The Ultimate (Vuurwerktotaal)
- Whistle ti-cloud (Zena)
- Blue Peony 1.0" (Zena, uitloop)
Helaas had de Super Splitter erg lange pauzes.

Golden Goliath (Redwire) met:
- Blow Out
- Blue Peony 1.0"
- The Force (Zena, uitloop helaas)

2x Happy Thunder Q

Laatst bewerkt:
Wat is die fluit met salute cake op het laatst? Zeker the force van Zena? Net showtje man! Ben benieuwd wat je dit jaar gaat schieten.

Misschien heb je sowieso een schietlijstje?

Wat is die fluit met salute cake op het laatst? Zeker the force van Zena? Net showtje man! Ben benieuwd wat je dit jaar gaat schieten.

Misschien heb je sowieso een schietlijstje?

Dat is inderdaad The Force van Zena. Helaas niet meer te koop. Afgelopen jaar had ik er twee in België gekocht. Schietlijst volgt.

Ik dacht dat ik hem kwijt was, maar hierbij nog onze vuurwerkshow van 2017-2018. Let niet op het matige filmwerk en de reacties van het publiek (soms ook nog in beeld :bye: )

De namen van de cakes weet ik niet allemaal meer, maar je ziet onder andere de:
Spider King van Rubro met de Frigg van Zena en de Roar! van Mania als opening.
Daarna de Splitonium van Lesli.

Verder komen de Sensation van Zena en Taserwall van Rubro voorbij. De fanshape met gouden mines is de Golden Mayhem van Pyrostar. De salvocake met brocade is The Intimidator van PyroBase. In de finale zat een Red Palm van Zena, met twee keer de Canis. Ook twee andere all at once cakes.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan