1KG KRUIT! (2x500gr) 50shots!

3xh

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: 1kg kruit
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1 kilo
Aantal Schoten: 50 schoten
Effectomschrijving: Deze unieke box is speciaal voor Vuurwerk Orthen, Franeker en Valk vuurwerk gemaakt!
2 prachtige 500grams cakes voor een zeer zacht prijsje!

Tijdsduur: 50 seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs (advies): 79,90
Richtprijs (aanbiedingsprijs): 39,95

Laatst bewerkt door een moderator:
Na de vele aanvraag over de 2 cakes of ze ooit los verkocht zouden worden... tadaa. Nu dus in een deal

Alleen dan met een andere reden dan de aanvraag toch? Niet dat de reden relevant is, maar dit betreft volgens mij een deel van de 2016 productie. Verder wel top voor de gene die niet de hele box willen aanschaffen.

Alleen dan met een andere reden dan de aanvraag toch? Niet dat de reden relevant is, maar dit betreft volgens mij een deel van de 2016 productie. Verder wel top voor de gene die niet de hele box willen aanschaffen.
Geen idee wat de redenbus. Is ook niet relevant. Prijs is prima effecten mooi, wat wil je nog meer?

Geen idee wat de redenbus. Is ook niet relevant. Prijs is prima effecten mooi, wat wil je nog meer?

Precies, het is dat ik de hele box al besteld heb en dat ik zuinig moet zijn op m'n budget. Anders had ik er sowieso 2 van deze aangeschaft!

Ik zie hier alleen maar extra opties in!
Recept:
men neme de solar storm en schieten hem achterstevoren.
bij de laatste 2 cakes dit setje toevoegen en zorgen dat deze gelijk lopen.
1,5 minuut schieten
en voila een van de beste cakeboxen aangevuld met een heerlijke topping bij de laatste hapjes voor 40 euro. :)

Erg mooie combinatie van 2 cakes. Cake 1 is echt een topper met het mooie glitterende goud. Bij cake 2 vind ik het finale salvo erg mooi. Helaas niet in de buurt te krijgen, maar als die hier te krijg was had ik het wel geweten. Voor dit geld kan je 2 goede 500 gram cakes niet laten liggen.

Wat een pareltje!!! :applause:

Ik ben al aantal jaar opzoek naar de naam van precies t glittergoud effect wat je hier ziet, kan iemand me hiermee verder helpen? :)

Verder ook een mooie burst, grote spreiding.
En als kers op de taart, supergoede prijs! :droolthum

Dat glittergoud heet flowercrown volgens mij. Je kunt voor dit mooie effect ook de yellow river nemen van Pangu. Misschien voor een aantal mensen wel te verkrijgen in de buurt.

Ik ben al aantal jaar opzoek naar de naam van precies t glittergoud effect wat je hier ziet, kan iemand me hiermee verder helpen? :)

Flowercrown of Pixie dust. Yellow River van Pangu heeft dit effect en daar is het echt subliem uitgewerkt!

Crown flowers 2016 batch ( en ik verneem ook de 2017) heeft precies dit effect

Back
Bovenaan