pyromaniac
VWC lid
1e keer Olen 14-03-2008 @ Original Fireworks
Jaja ben voor het eerst in Olen geweest op 14 maart
het was best lastig te bereiken vanuit me woonplaats arnhem.
Moest eerst vanuit arnhem trein pakken naar tilburg, vanuit tilburg had ik bus gepakt naar baarle-nassau/hertog.. vanuit baarle-nassau/hertog had ik bus lijn (ff denke) 460 (als goed heb) gepakt naar turnhout, in turnhout had ik de keuze om 2 bussen (als goed heb) te pakken alleen kwamen pas half uur a 45min later... dus ik ging maar trein kaartje halen (damn! wat een kaart pff 5x zo groot als de nederlandse kaarten...) dus had ik trein retourtje genomen op naar spoor 2.. na 5 minute zoeke naar de vertrek tijden (pff) uit eindelijk zat ik in de trein naar herentals daar moest ik weer overstappen op de trein naar olen.
en eindelijk kwam ik aan in olen dacht ik even dat de industrie terrein om hoek was? *ahum* bleek dat ik nog ff 4km moest wandelen.. maar ach waarom ook niet? ik had zonneschijn beetje blauwe lucht en zacht briesje (want best warm was ut wel
)
ok eindelijk aangekomen op original liep naar binnen (niemand te bekennen) tot ik HALLO riep en toen kwam er iemand naar me toe (wie weet ik niet) dus ik vroeg zo naar ramon. En daar kwam ramon aan. even lopen kletsen en even de showroom door gespits bekeken.
even later kreeg ik even exclusief rondleiding door alle 13 bunkers (12 buiten en 1 binnen) was wel leuk om te zien, gelijk wat nieuwe producten gezien enzo.
ok rondleiding gehad
wou ook video reportage maken maar door gebrek aan tijd (was 09:00 uur vertrokke en kwam pas rond 14:00 uur aan @ original.. en moest 16:00 uur trein pakken..) dus dat kon ik helaas even niet doen? maarja pech gehad ik ga binnenkort nog keer langs dus 
ik had dus even een batterijtje gekocht: crackling w/ palm pistil z05-a koste €16,- had maar €14,- contant dus kreeg hem voor €14,-
en even later zei ramon zo van kies maar een shirtje uit, ik dus shirtje uitgekozen die van Chooét een XXL maatje
lekker groot he
en uhm ja kreeg zo ook nog een shirt erbij die zena shirt en we liepen terug ging ramon nog wat vuurwerk pakken dus ik kreeg dit gratis:
een original knal potje (welke i dont know)
moon rocket (1 stickless moon rocket)
zakje met vlinders (hoeveel? nog niet geteld
)
een soort van diepte bom (volgens ramon gaat die gigantisch hard)
big bullit (1 single shot mortiertje)
disco flash (van herlat)
Royal Star (Z37-b)
en achteraf kreeg ik nog 4 shirtjes extra
dus heb deze shirtjes:
2x Chooét (XXL)
4x Zena (XXL (2 stuks) & L (2 stuks))
en rond 16:00 uur had ik de trein.. op naar turnhout dan maar
en in turnhout had ik de bus rechtstreeks naar tilburg (1 uur reizen..) vanuit tilburg trein gepakt naar utrecht centraal, daar trein gepakt naar amsterdam omdat in amsterdam om 22:00 uur vuurwerkshow was die geschoten werd door katan vuurwerk. (die film zet ik vandaag online)
en ja dit was mijn 1e keer in olen dus ook een flink trip report verhaal
Foto's:

Jaja ben voor het eerst in Olen geweest op 14 maart

Moest eerst vanuit arnhem trein pakken naar tilburg, vanuit tilburg had ik bus gepakt naar baarle-nassau/hertog.. vanuit baarle-nassau/hertog had ik bus lijn (ff denke) 460 (als goed heb) gepakt naar turnhout, in turnhout had ik de keuze om 2 bussen (als goed heb) te pakken alleen kwamen pas half uur a 45min later... dus ik ging maar trein kaartje halen (damn! wat een kaart pff 5x zo groot als de nederlandse kaarten...) dus had ik trein retourtje genomen op naar spoor 2.. na 5 minute zoeke naar de vertrek tijden (pff) uit eindelijk zat ik in de trein naar herentals daar moest ik weer overstappen op de trein naar olen.
en eindelijk kwam ik aan in olen dacht ik even dat de industrie terrein om hoek was? *ahum* bleek dat ik nog ff 4km moest wandelen.. maar ach waarom ook niet? ik had zonneschijn beetje blauwe lucht en zacht briesje (want best warm was ut wel

ok eindelijk aangekomen op original liep naar binnen (niemand te bekennen) tot ik HALLO riep en toen kwam er iemand naar me toe (wie weet ik niet) dus ik vroeg zo naar ramon. En daar kwam ramon aan. even lopen kletsen en even de showroom door gespits bekeken.
even later kreeg ik even exclusief rondleiding door alle 13 bunkers (12 buiten en 1 binnen) was wel leuk om te zien, gelijk wat nieuwe producten gezien enzo.
ok rondleiding gehad

ik had dus even een batterijtje gekocht: crackling w/ palm pistil z05-a koste €16,- had maar €14,- contant dus kreeg hem voor €14,-

en even later zei ramon zo van kies maar een shirtje uit, ik dus shirtje uitgekozen die van Chooét een XXL maatje

een original knal potje (welke i dont know)
moon rocket (1 stickless moon rocket)
zakje met vlinders (hoeveel? nog niet geteld

een soort van diepte bom (volgens ramon gaat die gigantisch hard)
big bullit (1 single shot mortiertje)
disco flash (van herlat)
Royal Star (Z37-b)
en achteraf kreeg ik nog 4 shirtjes extra

dus heb deze shirtjes:
2x Chooét (XXL)
4x Zena (XXL (2 stuks) & L (2 stuks))
en rond 16:00 uur had ik de trein.. op naar turnhout dan maar

en ja dit was mijn 1e keer in olen dus ook een flink trip report verhaal

Foto's:

Laatst bewerkt: