19-11-2011: Tiel

stefantvs

VWC lid
*post verwijderd*

Onbekend waarom deze show wordt gegeven. En om mis verstanden te verkomen heb ik hem dus verwijderd.

Laatst bewerkt:
Jaah idd, dat klopt is bij het Betuwe restaurand in Tiel. Vorig jaar werden hier ook voor het eerst de nieuwe producten gedemonstreerd

Ik las het ook, maar dat is dan wel raar. Want die demo was elk jaar op de Waalkade. Ik zie zelf geen reden om dat te verplaatsen naar deze locatie, die een behoorlijk stuk van het centrum af ligt.
Vraag me dus nog steeds af welke demo/show dit zal zijn...

Dit is idd erg verwarrend, ik zal morgen na vragen aan de eigenaar van tomcat wanneer en waar precies de demo word geschoten.

Wat is het dan wel? :p
Besloten demo? Reserveoptie voor als de andere besloten demo's niet doorgaan vanwege bv. het weer? Een gelegenheidsshow? Of gaat het überhaupt wel door?

Weet dat ik voor 7,8,9, en 19 november gevraagd ben vuurwerk aan te steken. De eerste 3 data zijn bij mij bekend als demo's voor de winkeliers/potentiele winkeliers.

de 19 zal er ook een en ander worden afgestoken anders is mijn aanwezigheid niet van belang.

Mvg, San Quinton

Toen ik vroeg ik of ik bij de "demo" van 19 november aanwezig mocht zijn kreeg ik te horen dat dit geen demo was.

Verder kreeg ik de vraag waar ik dit gelezen had en of ik daar wilde berichten dat dit geen demo was.

maar goed, to be continued...(ik vraag het wel even na of ik hierover meer info kan krijgen)

Weet dat ik voor 7,8,9, en 19 november gevraagd ben vuurwerk aan te steken. De eerste 3 data zijn bij mij bekend als demo's voor de winkeliers/potentiele winkeliers.

de 19 zal er ook een en ander worden afgestoken anders is mijn aanwezigheid niet van belang.

Mvg, San Quinton

offtopic: was jij bij die 2fireworks shootout?

Ik ben vandaag langs Tomcat geweest.
En ik heb gelijk gevraagd of de ,,demo''van 19-11 hun demo is.
Dat is dus niet het geval.

HET BETREFT DUS NIET DE DEMO VAN TOMCAT!

De 19de was een kleine vuurwerkshow ter ere van een feest dat in het zalencomplex werd gehouden.
De aanvrager was GBV-Weco en schietbedrijf Wagenvoort Vuurwerk uit Wapenveld.

Back
Bovenaan