[19-06 ~ 21-06] Q-Dance Defqon.1 livestream

PMK

VWC lid
Stad/dorp: Biddinghuizen
Datum: 19, 20 en 21 juni 2015
Tijdstip: ±22:30~23:00
Schietbedrijf: Pyrofoor De Amsterdam
Max. kaliber: Evenementenvuurwerk T1, T2
Bijzonderheden:

Q-dance en Beatport hebben de handen ineen geslagen voor een unieke feature: de Defqon.1 video livestream. Voor het eerst in de geschiedenis van Defqon.1 wordt het festival live uitgezonden op Beatport’s nieuwe streaming service. Dus, waar ter wereld je ook bent: verzamel al je vrienden, zorg voor een serieus geluidssysteem, tune in via Defqon1.com/BeatportLIVE en je huiskamer rave kan beginnen.
Zorg ervoor dat je de livestream tijdens de volgende uren zeker aanzet:
Vrijdag 19 juni - 19:30 – 01:00 (?? vuurwerk)
Zaterdag 20 juni - 15:00 – 23:00 (22:30~23:00 vuurwerk)
Zondag 21 juni - 16:00 – 00:00 (22:30~23:00 vuurwerk)

Laatst bewerkt:
De zaterdag ben ik ziezo aanwezig ben zeer benieuwd naar de eind show :D

Op vrijdag hebben ze trouwens geen vuurwerk alleen zaterdag & zondag

Ook aanwezig! Heb weekendtickets, maar ik ga denk ik alleen de zaterdag.
Misschien nog ergens kort even meeten met z'n allen? Kwart voor 4 (net voor het Power Hour) vlak voor de Red area? ;)

Ook aanwezig! Heb weekendtickets, maar ik ga denk ik alleen de zaterdag.
Misschien nog ergens kort even meeten met z'n allen? Kwart voor 4 (net voor het Power Hour) vlak voor de Red area? ;)

Net voor Power-hour zal het wel erg druk zijn denk ik op de red... Meeting kan best leuk zijn weet niet hoeveel mensen van vwc naar defqon gaan. Maar je moet echt een weekend gaan de sfeer is op vrijdag en zondag beter als op zaterdag vind ik zelf altijd.

Vond het erg tof gedaan met die bouwkranen!, maar daarnaast had ik niet de wauw factor zoals voorgaande jaren (alhoewel ik 2014 ook minder vond). Ook liepen de single shot's een stukje achter op de muziek/beat?! of dit kwam door de lifestream of timing... Nee voor mij was dit niet een mega eindshow die Defqon wel een heeft gekend.

Vond het erg tof gedaan met die bouwkranen!, maar daarnaast had ik niet de wauw factor zoals voorgaande jaren (alhoewel ik 2014 ook minder vond). Ook liepen de single shot's een stukje achter op de muziek/beat?! of dit kwam door de lifestream of timing... Nee voor mij was dit niet een mega eindshow die Defqon wel een heeft gekend.

Komt waarschijnlijk door de livestream ja. Timing was perfect namelijk naar mijn gevoel.Persoonlijk vond ik de eindshow de beste die ik zelf heb meegemaakt. Ook door de trackkeuze en sfeer op de plek waar wij stonden (niet alleen maar telefoons). De kranen die op een gegeven moment schuin gingen was echt super vet gedaan. Enige minpuntje vond ik de secret salutes die mogen ze wat mij betreft echt vervangen (stomme *** crackling) of anders wat fluitcakes aan toevoegen(gravity)wat er bij intents goed uit zag op film.

De eindshow op de zondag vond ik persoonlijk minder vooral door de muziek keuze en korte duur. Timing van de singleshots vond ik ook niet perfect. Had het idee dat het soms echt een halve seconde te laat was.

Ik was ook een weekend en liep zomaar een forum lid tegen het lijf hahaa !!
Later even gemeet en bij hem was nog een lid !

Ik vond de zondag toch wel de leukste show al had ik liever hardcore gehoord :-p
Zit wel te wachten op de film van zondag !

Hier is de zaterdag : https://m.youtube.com/watch?v=7T0NrGr8d-c

Back
Bovenaan