Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Al moet het van hun baas , ik kan ze wel vreten als ik s'morgens naar mijn werk rijd en dan bv geflitst wordt omdat ik 3 km te hard rij.
Offtopic maarre, JIJ gaat te hard en dan zeuren dat je een bekeuring krijgt
:')
Indien Duits vuurwerk ook een NL gebruiksaanwijzing erop heeft staan dan mogen ze dit niet verbieden. Echter is dit niet het geval, alsof dit bewust zo is gedaan (of juist bewust is gevraagd?)
Want het is toch vreemd dat het eigenlijk maar een kleine moeite moet is om een NL tekst erop te laten zetten maar dit tot op heden nog niet wordt gedaan! De hamvraag is dan ook "Waarom?"
Ik ben het met je eens hoor maar volgens mij moet er ook nog een nl handleiding op zitten.
Indien Duits vuurwerk ook een NL gebruiksaanwijzing erop heeft staan dan mogen ze dit niet verbieden. Echter is dit niet het geval, alsof dit bewust zo is gedaan (of juist bewust is gevraagd?)
Want het is toch vreemd dat (het het eigenlijk maar een kleine moeite is om een NL tekst erop te laten zetten) dit tot op heden nog niet wordt gedaan! De hamvraag is dan ook "Waarom niet?"
In afwijking van het vierde lid worden de aanduiding en de gegevens, bedoeld in het eerste en tweede lid, op consumentenvuurwerk dat zal worden verkocht in een andere lidstaat van de Europese Unie gesteld in de officiële taal of talen van het desbetreffende land.
Waar neem ik nog de moeite van het opzoeken van de wetsartikelen voor?
Maar goed, omdat je me niet gelooft: zie onderstaande mail van de "vliegende brigade vuurwerk".
Bekijk bijlage 22326