18.00 project Thunderboy 2016-2017

Thunderboy

VWC lid
Beste Wensen allemaal.

Was erg verdrietig vannacht. Helaas heeft de mist mijn Jaarwisseling compleet verpest.
Om 18.00 heb ik nog even kunnen genieten, daarna was het over met de pret.

Ben thuisgekomen met 3 films en tranen in mn ogen, het was me niet gegund denk deze keer.
Heb om 0.00 een omgevingsfilm van een dikke 35 minuten gemaakt en vond het allemaal niet meer de moeite. Het zat potdicht.

Het 18.00 projectje was wel geslaagd, heb echt ontzettend genoten van de Chemical Box.
Een prachtige doos en deze heb ik gelukkig wel op de film.

Schietvolgorde:

ES 2.0 -Matrix- Chemical Box -Matrix- 1000sh Crackling Whistler- Raw Mjolnir 2.0- Nitrogen at once.

De omgevingsfilms zijn nog best leuk om te zien.

Ondanks de mist toch lekker staan filmen en de buren van een paar deuren verder gingen weer lekker los. Af en toe komen er best mooie cakes voorbij, zelf uiteraard ook nog wat klein spul gestookt.

Zal de totale film in een aantal delen plaatsen hier.

Leuke opening zeg, lekker showtje.
Wat vervelend om te lezen dat het weer zo slecht was, vreselijk.

Achteraf wel spijt dat ik niet door heb geschoten om 18.00.
Zat bij een maat die echt niks om vuurwerk geeft maar hij wilde graag gourmetten na het 1800 projectje.
Om hem een plezier te doen twee uur mee zitten schransen maar had liever lekker gestookt :D

Voor mij is het beter dat ik gewoon met gasten vier met dezelfde passie, dan is het 2 oliebollen en weer stoken ipv 2 uur bakken en braden. Gaan we dit jaar zeker weer proberen en hopelijk geen mist :wink:

Binnekort Part 3.

Part 3, er komt weer van alles voorbij. Spookpijlen, dikke blinkers, matjes, cakes en de (woeste) buurjongetjes :D

Back
Bovenaan