16 shots powercake assortiment

menjoh

VWC lid
Artikelnummer: 1333
Artikelnaam: 16 shots powercake assortiment
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 400 gram per cake
Aantal Schoten: 16 schoten per cake
Effectomschrijving:
Glitnir: Info volgt
Breidablik: Info volgt
Alfheim: Info volgt

Tijdsduur: Info volgt
Stijghoogte: Info volgt
Richtprijs: Van €75, voor €50 per assortiment

'3 toppers voor een top-prijs. Gewoon kopen die cakes!'

1333-16sh-powercake-ass-logo.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
klinkt heel leuk .
is er nog meer info zoals foto's en filmpjes
de richtprijs geld dat trouwens per stuk of per pakket

Ik heb de afbeelding even geknipt uit de concept folder. Krijg je in ieder geval een beeld bij deze potten. Lijkt mij een geweldige deal. 3x 16 shots potten met 25 gram per shot voor 50 euro. Ik ben erg benieuwd naar de uitwerkingen!

16 shots powercake assortiment.jpg

Ik ga deze zeker in de gaten houden en hopen dat ze nog ergens op een demo geschoten worden. We hebben er 1 op film mogen zien, dat was een topper, dus ben heel benieuwd hoe ze gaan presteren.

Laatst bewerkt:
Ziet er prima uit op het filmpjes. Maar dat doen alle Zena NL cakes op filmpjes uit China!

Eerst wil ik deze live zien voordat ik ze koop :p

Deze cakes zullen natuurlijk sowieso een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Ik vind het effect ook echt tof! Toch vind ik het filmpje een klein beetje tegenvallen. Het type effect is exact hetzelfde als het effect van de Nightfall van Herlat. Ik vind persoonlijk de effecten van de Nightfall beter overkomen en de Nightfall heeft ook nog eens veel mooiere mines. Toch opvallend, aangezien Nightfall 20 gram per schot heeft en deze cakes 25 gram per schot. Natuurlijk, de Nightfall is een stuk duurder, maar meestal gaan we er toch bijna automatisch vanuit dat meer kruit per schot resulteert in betere uitwerkingen?!

Ben het met Menjoh eens,op het filmpje komt hij niet helemaal super over. Maar dat kan,aan de camera kwaliteit liggen. Heb het idee,dat er ook nog blauwe sterren,in het boeket rondom de silver strobe willow zitten. Maar kan het ook verkeerd hebben.

Niet om het een of ander, maar ik zat in ieder geval de 2de keer met een lasbril op te kijken (om de woorden van Mike maar eens te gebruiken) wat een felle mines zeg... Wil deze wel in het echt zien, maar het China filmpje (met altijd een hond of die irritante krekels op de achtergrond... :p) ziet er iig goed uit!

Ben echt benieuwd naar dit assortiment! 50euro voor 3 25grams potten lijkt mij een erg mooie prijs! Moet wel zeggen dat het getoonde filmpje van één van deze 3 me wel wat tegenvalt qua effecten, maar wie weet wat de andere 2 doen. Ben sowieso benieuwd naar alle nieuwe producten van zena! Iemand enig idee wanneer hier filmpjes van komen/demo is? Wordt een duur jaar dit!:bye:

als ik de rekenmachine moet geloven gaan deze cakes 16 per stuk kosten .
voor dat geld zijn ze in mijn ogen zeker het geld waard om eens te proberen

€16,66 om precies te zijn ;)
De aanbieding is inderdaad 3 stuks voor 50 euro. Lijken mij zeker aanraders voor dat geld.

In de Noordse mythologie is Breidablik (in het IJslands Breiðablik geschreven) (Breedglans of wijdeglans) het zevende van twaalf hoofdpaleizen in Asgard, namelijk dat van Baldr waar hij samen met zijn vrouw Nanna woont. Het paleis heeft een zilveren dak en wordt met gouden zuilen gestut.

Glitnir of Glastheim (Oudnoords voor stralend) is in de Noordse mythologie de verblijfzaal van Forseti waar hij goddelijk recht spreekt. Het paleis heeft muren, stijlen en pilaren van rood goud en daarboven een dak van zilver.

Alfheim (of in het Oudnoors Álfheimr, dat elfen-thuis betekent) is in de Noordse mythologie een van de negen werelden.

Het bevindt zich op het hoogste niveau in de levensboom Yggdrasil. Andere werelden die zich ook op die hoogte bevinden zijn Asgard en Vanaheim.

Alfheim wordt bewoond door de lichtelfen en door de god Freyr. Hij had Alfheim ooit gekregen als tandgift en heeft er een groot en machtig paleis staan. Verder is er weinig over Alfheim bekend. Alven hebben geen prominente rol in de Noordse mythologie, maar wel in veel andere culturen zoals Keltische en middeleeuwse sagen en legenden.

Laatst bewerkt:
Goede deal voor €50,-, zeker ook eenmalig geprijst zoals de Zena Cakebox?

Persoonlijk denk ik niet dat dit een eenmalige prijsactie is. Kijk maar eens naar de Messier-actie van vorig jaar, daar hebben ze toen ook een vaste setprijs gemaakt voor 3 stuks en die is er dit jaar ook weer gewoon voor dezelfde prijs. Maar de tijd zal het leren...

Back
Bovenaan