1500 meldingen vuurwerkoverlast

Vuurwerk afsteken is nu verboden, illegaal vuurwerk afsteken is constant verboden. Dus wat is het nut van dit meldpunt? Helemaal niks. Als er veel meldingen zijn van 1 bepaald punt zou je er wat meer politie naar kunnen sturen maar verder heb je er niks aan. Vuurwerk voor die laatste paar uurtjes (want op 16 uur na is het het hele jaar verboden) maakt niks uit. Vuurwerk wat nu wordt afgestoken komt meestal toch uit het buitenland en is redelijk eenvoudig naar NL te brengen. Deze "overlastknallen" blijf je toch houden. Bonte wordt steeds radicaler en krijgt steeds meer fascistoide karaktertrekjes

Voor Bonte heeft dit wel nut, want op deze manier kan hij vuurwerk in zijn algemeenheid stigmatiseren, waarbij hij zijn langere termijn doen, te weten een vuurwerkverbod, mogelijk alsnog kan bewerktstelligen.

Voor Bonte heeft dit wel nut, want op deze manier kan hij vuurwerk in zijn algemeenheid stigmatiseren, waarbij hij zijn langere termijn doen, te weten een vuurwerkverbod, mogelijk alsnog kan bewerktstelligen.
Dat probeert hij al vanaf 2006, maar erg succesvol is hij daar niet in. Dit soort dingen wordt namelijk redelijk eenvoudig doorheen geprikt door de politiek (zelfs GroenLinksers in de 2e kamer staan niet eens volledig achter een verbod). Zolang het geweld, het aantal gewonden en het aantal vernielingen niet uit de pan rijst (en de media dan gaan aansturen op een verbod, want ik acht hun veel gevaarlijker dan dit heerschap bonte), zal er waarschijnlijk niets gebeuren.

Dat probeert hij al vanaf 2006, maar erg succesvol is hij daar niet in. Dit soort dingen wordt namelijk redelijk eenvoudig doorheen geprikt door de politiek (zelfs GroenLinksers in de 2e kamer staan niet eens volledig achter een verbod). Zolang het geweld, het aantal gewonden en het aantal vernielingen niet uit de pan rijst (en de media dan gaan aansturen op een verbod, want ik acht hun veel gevaarlijker dan dit heerschap bonte), zal er waarschijnlijk niets gebeuren.

Uiteraard is het vuurwerkverbod slechts bedoeld om zijn naamsbekendheid hoog te houden, zodat als er over twee jaar gestemd mag worden voor de gemeenteraadsverkiezingen hij zijn zetel en daarmee gepaard gaande ruime onkostenvergoeding van een slordige 2000 euro per maand kan behouden.

Heel geloofwaardig ook gisteravond om 23:00 waren er 2043 meldingen.Nu zijn het er in eens 3998,dus 1955 meldingen er bij tussen 23:00-11:00 geloof er niks van.:p

En dan nog het feit dat niet na te gaan is of een klacht wel gegrond is........

dit kan gewoon niet waar zijn:mad:...

Ik wist al langer dat deze smerige linkse partij niet deugde.
Ik denk dat er 1 werkloze debiel gewoon onzin meldingen maakt.

Hier word steeds groen links genoemd maar de hele politiek wil jullie vrijheid beperken.

Het is niet links vs rechts.
Het is de staat vs jou.:rolleyes:

Zitten deze melders in de gazastrook? Of melden zij ook als hun mede beroepswerkloze kameraad een scheet laat?? Dit slaat helemaal nergens op. De klachten zijn helemaal niet te controleren. En er wonen wat jankerts en azijnpissers in dit land tsjongejonge. Een dag niet geklaagd is een dag niet geleefd.Heeft Groen Slinks al nagedacht hoe je in elke gemeente een show denkt te organiseren. Leuk met een paar duizend mensen, waar vast een stel dronken ididoten tussen zullen lopen die toch wel aan de cobra's en andere explosieven kunnen komen....

Naam:
Ingrid

Klacht:

Deze jongeheer is hier sterretjes aan het afsteken, straks ontploft het en wordt mijn huis opgeblazen welke in de straat 200 meter verderop staat. Verder maakt het een knetterend geluid wat mijn geluidsgestoorde parkiet irriteert. Jansen jongensman poept nu zijn hele kooi onder. Dit doet hij normaal ook, maar nu komt het door het vuurwerk.

Teller zal niet live de stand bijhouden, maar geeft om de zoveel tijd een update? Dan nog blijft het aantal 'meldingen' verdacht, al moet je niet onderschatten hoeveel zeikerds er in Nederland rondlopen

Grote vraag is wel wat GL/Arno Bonte met de resultaten wil aantonen. Ja, er wordt al voor 31 december vuurwerk afgeschoten. Ja, dat vinden sommige mensen vervelend. Ja, vernielingen aanrichten mag niet, over al deze dingen is iedereen het wel eens. Alleen de 'oplossing' die hij voorstaat, legaal vuurwerk verbieden om overlast van illegaal vuurwerk tegen te gaan, dat is toch een flauwekul argument? Daar hoef je toch niet heel veel begrijpertjes voor te hebben om in te zien?

Misschien ziet Arno Bonte ooit het licht, ik blijf hopen:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?30134-A-Fireworks-Carol

Vraag me serieus af of die meldingen daadwerkelijk echt zijn. In vier dagen 7600 meldingen ? Jammer dat hun de bezoekers statestieken niet vrij online hebben staan want ik geloof er geen zak van.

7600 / 4 dagen = 1900 meldingen per dag dus dat betekent gemiddeld 1,3 meldingen per minuut hahah. Ja tuuuuuuurlijk.

Achja laat arno maar lekker in zijn droom wereldje leven maar liever buiten nl haha.

Hij heeft ze achter zijn ellebogen,dat is ook de reden dat ik totaal geen respect voor hem heb.
Hij probeert werkelijk alles om ons het leven zuur te maken en zijn gelijk te krijgen,maar dan op een hele vieze manier.

Back
Bovenaan