150 shots Cakebox

Ralfy

VWC lid
Dit is een video van een 150 shots Cakebox met diverse mooie effecten en een lekker tempo wat opbouwt naar een super vette finale. Deze video is geschoten tijdens nieuwjaarsnacht op 1 januari 2015.

Ik hoop dat jullie hem ook vet vinden! Voor mij was het in ieder geval het mooiste vuurwerk wat ik die nacht had! :D

Laatst bewerkt:
Je had m zelf maar weet niet hoe t ding heet?
Heb je er foto's van?

Edit: Nu ik t filmpje bekijk zie ik dat het de hdd-02 is van explode xxx
Had m zelf ook. Vond hem irl wel oke maar niet bijzonder tov consucakes.
Burstklappen waren zelfs soft te noemen.

Haha, mooi hoe die ene gast eigenlijk het witte label nog eraf wil halen, maar ondertussen de lont al wordt aangestoken :P

Je had m zelf maar weet niet hoe t ding heet?
Heb je er foto's van?

Edit: Nu ik t filmpje bekijk zie ik dat het de hdd-02 is van explode xxx
Had m zelf ook. Vond hem irl wel oke maar niet bijzonder tov consucakes.
Burstklappen waren zelfs soft te noemen.

Klopt ja, het is de HDD-02. Ik vond hem alsnog super vet, maar dat komt misschien omdat ik nog niet veel andere dergelijke cakes heb gezien, wat jij dus wel hebt ;)

De burstklappen waren bij mij IRL wel erg hard hoor, misschien komen die op het filmpje niet helemaal goed uit de verf, maar van wat ik hoorde waren ze erg hard.

Mooie anekdote is ook dat na de cakebox klaar was een chinees achter ons, die normaal ook super vette dingen afschiet, ff kwam kijken wat voor cakebox dit was. Die dacht van: "Wat is dit voor vuurwerk??!! Echt super!!!" en stak ook zijn duim naar ons op lol :P

Dit is een video van een 150 shots Cakebox met diverse mooie effecten en een lekker tempo wat opbouwt naar een super vette finale. Deze video is geschoten tijdens nieuwjaarsnacht op 1 januari 2015.

Ik hoop dat jullie hem ook vet vinden! Voor mij was het in ieder geval het mooiste vuurwerk wat ik die nacht had! :D

gave bak man !!

Back
Bovenaan