Guusje
VWC lid
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beetje dubbel. We zijn straks onze hobby kwijt en kunnen via de belasting hier aan mee betalen..150 miljoen… voor alle importeurs en verkooppunten?? Is dat een eerlijk en nette manier van compenseren?
Dan richten wij ons toch in Kanaleneiland en Overvecht ook op de niet-Spaanse bevolking?Gewoon diep triest,hier in Utrecht werd er al 3 dagen lang vuurwerk gevechten gehouden in kanaleiland met mongolen die op elkaar schoten met alles wat ze konden gebruiken, op elke melding van bewoners vd wijk bij de politie werd er niet ingegrepen of ook maar iets mee gedaan,was geen prioriteit op dat moment verklaarde een hoge polietieman op film, en om dan als burgemeester van Utrecht zou uit te spreken is gewoon diep triest, Amsterdam word gesloopt door halsema maar dijksma en consorten slopen Utrecht ook compleet, op elk vlak én als je als politie en justitie niet direct en hard ingrijpt moet je ook niet piepen over de uitkomst, zie palau dit jaar volledig onder controle die Spanjaarden hebben nog wel gezag en controle (al was het wel heel erg gericht op de niet Spaanse bevolking)
Drie dubbel, er komt geen inkomstenbelasting meer binnen over de verkoop! Dat gat kunnen we ook nog eens aanvullen met z'n allen!Beetje dubbel. We zijn straks onze hobby kwijt en kunnen via de belasting hier aan mee betalen..
Mijn idee, maar dat durfen /doen ze al jaren niet, publieke opinie hé stel je toch voor dat je wordt aangesproken op het handhaven vd orde en publieke veiligheid en er iemand een blauwe plek oplooptDan richten wij ons toch in Kanaleneiland en Overvecht ook op de niet-Spaanse bevolking?
Mijn idee, maar dat durfen /doen ze al jaren niet, publieke opinie hé stel je toch voor dat je wordt aangesproken op het handhaven vd orde en publieke veiligheid en er iemand een blauwe plek oplooptDan richten wij ons toch in Kanaleneiland en Overvecht ook op de niet-Spaanse bevolking?
Tis nu 20252026/27 dus de laatste keer?? Nog 2 jaar
Ja hoor, ik kom het ophalen voor freak inkoopsprijsKrijg ik ook compensatie voor mijn 25kg die ik thuis heb liggen![]()
Redelijk kop in het zand gestoken door die verkoper om in deze tijd nog geld te steken in uitbreiding. Domme keus en zelf op de blaren zitten nu.Ik sprak een verkoper die net vergunning had gekregen om z'n opslag uit te breiden, en dus z'n mogelijke inkomsten voor zn laatste tien actieve jaren. De aanleg is nog niet gebeurd, de verdere kosten al wel. Die verwacht natuurlijk niet alleen derving voor wat er nu uitgegeven of qua vw nog op voorraad is, maar ook z'n gemiste inkomsten voor die komende jaren die hij nog actief zou verkopen.
Nee, dit zou voor VVD niet acceptabel moeten zijn, anders verliezen ze bij deze winkeliers iig de stemmen en geven voor de middenstand een sterk signaal van onbetrouwbaarheid af.