150 kilo vuurwerk in beslag genomen

Torrr

VWC lid
Winsum, 25-11-2010 • De politie heeft dinsdagmiddag in een woning aan de C.F. van Sijtzamastraat in Winsum ruim 150 kilo illegaal siervuurwerk in beslag genomen.

De politie kwam het vuurwerk na een tip op het spoor. De 45-jarige bewoner werd voor verhoor meegenomen naar het politiebureau. Het Regionaal Milieu Team (RMT) van Regiopolitie Groningen stelt een onderzoek in. Na verhoor mocht de Winsumer weer gaan. De politie maakt proces-verbaal op.

Bron : http://www.politie.nl/groningen/nieuws/101125150kilovuurwerkinbeslaggenomen.asp

Foto:

vuurwerk20002tcm6629883.jpg

Die 3 zwarte candle`s zijn als ik me niet vergis van bonbridge. En zie ik daar nou een sunsong pot ?

De helft van dit vuurwerk is legaal. Allemaal pakketten van de masterline (Rubro) en de gold selection (Rubro)

Je mag niet meer dan 10KG per woning hebben liggen. 10KG is alleen het totale gewicht, niet kruitgewicht, en omdat in Nederland veel karton en klei word gebruikt is het in verhouding dus een beetje krom.

Zou me niks verbazen als dit weer zo'n oude archief foto is. Gebruiken ze wel vaker bij media artikelen.

EXIF:
Camera: Canon DIGITAL IXUS 95 IS
Lens: 6.2 - 18.6 mm
Shot at 6.2 mm
Exposure: Auto exposure, 1/30 sec, f/2.8, ISO 400
Flash: Auto, Fired, Red-eye reduction
Focus: Single with a depth of field from about 1.1m to infinity
Date: November 23, 2010 12:36:29PM

Denk het niet dus :wink: de datum komt prima overeen met de datum van publicatie van het artikel. Ik denk dat die foto weldegelijk overeen komt met wat er gevonden is.

Nou ben ik eerlijk gezegd niet zo heel technisch aangelegd met computers.
Maar waar heb je die informatie vandaan als ik vragen mag haha?

Back
Bovenaan