15 jaar vuurwerkcrew!!!

jakhal

Banned
Aan Alle(Oud)Moderatoren,

15 jaar Vuurwerkcrew, wat een feest had het dit jaar moeten zijn.
Voor jullie als (oud)moderatoren maar ook voor de freaks en importeurs doormiddel van gave prijsvragen met dito prijzen die beschikbaar werden gesteld.

Maar wat als een een feest begon is inmiddels overschaduwd door alles wat er gebeurd is omtrent het afsteken van vuurwerk. Hierdoor is het feestgevoel helaas als een nachtkaars uit gegaan, dit zal jullie zwaar op de maag liggen en aardige kopzorgen hebben gekost.

Ik wil alle (oud)Moderatoren een hart onder de riem steken en met mij denk ik alle liefhebbers welke hier nog dagelijks op het form te vinden zijn. Iedereen is met de winkeliers en importeurs bezig maar hierin word vergeten dat jullie achter de schermen ook dagelijks bakken met werk verrichten.

Jakhal is wel eens een pain in the butt voor jullie, hahaha. Ik ben evengoed trots op het feit dat ik al bijna 15 jaar deel mag uitmaken van deze community.

15 JAAR is en blijft een fantastische mijlpaal voor vuurwerkcrew!!!!!!

Laten we er met iedereen het beste van maken en op naar het volgend jaar, Come Onnnn!!

Mark. (Jakhal)

Ondanks alles gefeliciteerd met jullie 15 jarige jubileum!
Bedankt dat jullie er zijn!

Ik was vroeger enkele jaren telkens weer lid van AVP, maar ik vond dat offline gaan na elk seizoen niet zo leuk (verloren posts, verloren moeite), dus ik ben hiernaar toe gekomen.

Ik weet nog ongeveer hoe VWC ontstond. Door het telkens offline gaan van AVP werden een paar fora's met gratis forumsoftware in het leven geroepen, waaronder een forum van ene user "@mic". Ik weet niet meer of hij hier rondhangt, eventueel onder een andere naam en hoe hij het maakt. Zijn forum was volgens mij het best lopende, "AVP vervangende" forum na het seizoen.

Ik herinner mij goed dat ik in de zomers naar het forum van @mic keek en dan grinnikde van alle verhalen en tripjes die de leden naar België maakten. Soms waren er ook filmpjes van te vinden.

Gerwin had ook een eigen forum geloof ik (naam vergeten). Vuurwerkpunt.com met die blauwe lawinepijl (van Horsebrand?) als header, was er ook, maar niet lang daarna kwam een groep mensen (waaronder met Gerwin en Mike) met het idee om VWC op te richten met betaalde forumsoftware. Ik weet nog dat ik moest wennen aan de naam met "Crew". Enkele jaren las ik mee en daarna ging ik begin 2009 eindelijk overstag door mij te registreren. Sindsdien werp ik altijd wel een blik op het forum. :)

Gefeliciteerd heren! Ook namens mij ontzettend bedankt voor al het harde werk en leuke dingen die jullie geregeld hebben. Ontzettend jammer dat het 15 jarig bestaan in een droevig jaar is. Desalniettemin ben ik ontzettend blij dat ik hier al ruim 10 jaar aan mag deelnemen als lid.

Ik was er dan misschien niet vanaf het begin bij maar heb in de afgelopen 10 jaar toch veel mooie dingen meegemaakt met en door vwc. Voor mij was de naam Vuurwerkcrew altijd passend geweest en weet dat meerdere leden vroeger uitte dat vwc als een grote familie voelde.

Mijn welkomsgevoel was groots in 2010 toen ik mijn verhaal deed over mijn doe een wensdag die compleet in het teken van vuurwerk gestaan had. Ik kreeg veel leuke, lieve reacties en uitnodigingen. Heb in die jaren dankzij vwc een importeursbezoek mogen doen, importeurs demo's gezien en niet te vergeten een aantal meetings bijgewoond bij Lesli.

In die jaren veel vrienden leren kennen middels dit forum, shows en festivals ontdekt (fallas bijvoorbeeld) maar bovenal genoten van de gezellige sfeer die er heerste.

Dus nogmaals gefeliciteerd voor alle mods en oud mods natuurlijk. Iedereen die heeft meegewerkt aan dit platform mag ontzettend trots zijn! :D

Back
Bovenaan