15-01-2011 Oost-souburg

hardcore0438

VWC lid
Datum:Zaterdag 15januari 2010
Provincie:Zeeland
Tijdstip:Tussen half6 en 6uur!
Betreft:Consumentenvuurwerk

Carlo Rotte van Vuurwerkpaleis zeeland organiseerd weer een vuurwerkshow,dit keer in oost-souburg.Ik vermoed dat het gaat om de opening van het oranjeplein?.Cafferata zal waarschijnlijk de show weer schieten en ik denk dat de collectie van Showtime gebruikt gaat worden.
Als ik meer weet edit ik de pagina:wink:

Laatst bewerkt:
Misschien dat ik morgen nog kom. Moet ff kijken hoelaat ik klaar ben met voetballen. Zet je de film in dit topic als je geweest bent? :)

Heb nog contact gehad over de producten maar dat weet hij zelf nog niet eens!Die zal cafferata weer meenemen denk ik...

Ben er net geweest en was een mooie show!
Gelukkig dat ik net las in de krant dat het om half 6 begon want anders was ik te laat geweest. Vond het een beetje raar dat informatie op vuurwerkshowzeeland.nl verkeerd doorgegeven werd.
Filmpje komt over anderhalf uur.

na 3eeuwen te wachten is ie klaar hoor;
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

edit;wat stond de camera toch weer lekker ingesteld...:sad::cry:

Laatst bewerkt:
Heerlijk al die Showtime producten. Vooral de Brocade to Color, Flower Crackling Willow, Fast Silver Whistling en Brocade/Kamuro Finale springen er weer tussen uit.

En die fontijnen aan het begin zijn ook heerlijk! Alleen te snel, maar wel super gaaf.

Na een paar keer mislukt uploaden toch nog een keer geprobeerd en hier is alsnog mijn filmpje van deze show
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan