14 Juli, Saint-Christol-Lès-Alès

TenJ

VWC lid
14 Juli, de Franse feestdag is er een vuurwerkshow in Saint-Christol-Lès-Alès, verwacht niet dat er mensen heen gaan, maar misschien toch leuk om te melden.

Het betreft een pyromusical, met als thema: 'Pirates des Caraibes', omschreven als Superbe Feu d'Artifice Musical.

Geschoten door: Pyragric
Tijdstip: 0.00 (eigenlijk 15 juli dus)

Waarschijnlijk zijn wij er bij (ligt eraan of mijn vader wil:wink:)

Laatst bewerkt:
Er zijn overal shows. De show in Parijs schijnt naar verluid een budget van 1.5 miljoen te hebben. Ik zou daar eigenlijk heen gaan, maar ga wegens omstandigheden niet. Net als vorig jaar overigens. Best sneu, maar hey, mijn tijd komt nog wel.

In Parijs moet je wel op tijd klaar staan. Het vuurwerk is er zo op gericht dat je het het beste kan zien vanuit het park bij de Eifeltoren. Heb er fragmenten van gezien en het is geweldig. Zou de film ooit krijgen, maar dat gaat dus niet meer door. Sorry guys. Blame it on my ex. ;)

:bye:

Nou, 14 juli heb ik ook weer gehad:p

't Was wel vet, staken nog een paar Franse jongens vuurwerk af, niet te vergelijken met Nederland natuurlijk, maar was wel leuk. Zelf ook nog het een en ander afgestoken, dagje stoken mag je natuurlijk niet laten lopen:D

Ook nog een vuurwerkshow gezien. Niet degene van dit topic, me vader had geen zin, maar eentje in Anduze. Toen we 's avonds om 19.00 even bij de opbouw gingen kijken, waren ze al klaar, terwijl de show pas om 22.30 begon:) Nog even wat vraagjes gesteld, al kon de man vrijwel geen een woord engels, haha:p Grootste kaliber was 6 inch:) Was een show met veel shells, redelijke hoeveelheid blokken (waaronder een 200 shots Z-shape Carribean PalmTree van Bonbridge) en wat candles. Zal als ik terug ben van vakantie foto's & filmpje plaatsen (ben nou nog in Frankrijk).

Zonde dat je niet bij de show van Pyragric geweest bent. Dat is namelijk geen klein bedrijf. En die weet hoe die zn shows moet schieten.

Back
Bovenaan