1300 kilo vuurwerk in Dordtse garagebox

Babiloot

VWC lid
De politie heeft twee Dordtenaren gearresteerd die ervan worden verdacht op grote schaal illegaal vuurwerk te hebben verhandeld. Ook is in een garagebox in de wijk Sterrenburg 1300 kilo vuurwerk in beslag genomen. De mannen verkochten het spul via internet.
© Politie Dordrecht.

De politie spreekt van een zeer gevaarlijke situatie en zegt dat er een 'massa-explosie' had kunnen ontstaan, als één stuk vuurwerk in de partij tot ontbranding was gekomen. Na hun aanhouding werd behalve een garagebox ook een schuur doorzocht. Daar werd samen de 1300 kilo 'zeer gevaarlijk' en zwaar vuurwerk aangetroffen. Ook werden twee auto's in beslag genomen.

De twee Dordtenaren van 25 en 35 jaar zijn al op maandag 30 november gearresteerd, maar de politie meldt dat nu pas. Zij hebben enkele dagen in voorarrest gezeten, maar zijn sindsdien op vrije voeten. Zij zijn nog wel verdachte.

Bron: ad.nl

via internet, schijnbaar ook nog domme handelaren. Maar goed dat ze gepakt zijn, ben wel klaar met die illegale zooi. Die verpesten het straks voor ons.
Nu zal ik wel een moraalridder genoemd worden.

via internet, schijnbaar ook nog domme handelaren. Maar goed dat ze gepakt zijn, ben wel klaar met die illegale zooi. Die verpesten het straks voor ons.
Nu zal ik wel een moraalridder genoemd worden.

Dan zijn we er samen een! Maar zonder dollen; ik denk precies hetzelfde!

Zo weer vuurwerk wat niet door de gewone consument afgestoken hoort te worden van de straat.

Hoe meer er opgespoord kan worden hoe beter.
Ik snap best dat het prachtig is en veilig maar het hoort gewoon niet op de 31ste daar zal iedereen het moeten doen met het vuurwerk wat je bij de plaatselijke dealer kunt kopen.

Dit vuurwerk hoort gewoon niet in de straat.

Er wordt best wel aardig wat opgespoord moet ik zeggen. Zou dat door de huidige versoepeling van de rechercheer regels zijn?

Zo weer vuurwerk wat niet door de gewone consument afgestoken hoort te worden van de straat.

Hoe meer er opgespoord kan worden hoe beter.
Ik snap best dat het prachtig is en veilig maar het hoort gewoon niet op de 31ste daar zal iedereen het moeten doen met het vuurwerk wat je bij de plaatselijke dealer kunt kopen.

Dit vuurwerk hoort gewoon niet in de straat.

En van deze cakeboxen komt het geklaag van NL zeker. Deze zullen niet voor een verbod zorgen. Bij deze cakeboxen zul je geen mensen horen klagen. Volgens mij slaan jullie nu allemaal een beetje door op dit forum. Je weet best dat dat door die zware knallers komt en niet van de cakeboxen. Nu commentaar leveren en als er zon box wordt afgestoken draai jij je zeker om. Hypocriete bende

Back
Bovenaan