stefantvs VWC lid 12 aug 2011 #1 Datum: 13-08-2011 Tijd: 22.00 en 23.00 uur Provincie: Limburg Plaats: Vaals Waar: Vaalsbroek 1 Wie: RFI Pyro-Events Wat: Onbekend
Datum: 13-08-2011 Tijd: 22.00 en 23.00 uur Provincie: Limburg Plaats: Vaals Waar: Vaalsbroek 1 Wie: RFI Pyro-Events Wat: Onbekend
Torrr VWC lid 12 aug 2011 #2 Wordt dit een vergelijkbare show als 1,5 maand geleden dan is het zeker de moeite waard pm hier een kijkje te nemen : + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
Wordt dit een vergelijkbare show als 1,5 maand geleden dan is het zeker de moeite waard pm hier een kijkje te nemen : + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
pyrogrammer VWC lid 12 aug 2011 #3 Ik hoop het, maar ik kan er helaas niet bij zijn. Tnx voor het filmpje te delen! hier misschien een filmpje met beter geluid. + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. Laatst bewerkt: 12 aug 2011
Ik hoop het, maar ik kan er helaas niet bij zijn. Tnx voor het filmpje te delen! hier misschien een filmpje met beter geluid. + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
5pyroman5 VWC lid 14 aug 2011 #4 mischien wat laat om te vermelden, maar deze show is zeker niet van het niveau als bovenstaande show.
mischien wat laat om te vermelden, maar deze show is zeker niet van het niveau als bovenstaande show.