1200 kopers en verkopers illegaal vuurwerk in beeld | politie.nl

Heb afgelopen jaar met kerstavond een bezoekje gehad. Ben er uiteindelijk met het betalen van een schikking vanaf gekomen. Heeft heel mijn jaarwisseling verziekt en is het achteraf gezien allemaal niet waard geweest.

En zodra je toegang weigert omdat ze geen huiszoekingsbevel hebben, wordt er even gebeld en hebben ze binnen 5 minuten alsnog toestemming. Verplaatsen gaat je niet lukken als ze eenmaal voor je deur staan, met of zonder bevel. :wink:

Dat moet je niet weigeren, ze mogen verder niks dan alleen maar rondkijken. Geen kastjes openen. Ze hadden echt wel op de stoep gestaan met een huiszoekingsbevel als daar een gegronde redenen voor was.

Heb afgelopen jaar met kerstavond een bezoekje gehad. Ben er uiteindelijk met het betalen van een schikking vanaf gekomen. Heeft heel mijn jaarwisseling verziekt en is het achteraf gezien allemaal niet waard geweest.

hoe zijn ze je op het spoor gekomen, had je dan ook een illegaal pakketje besteld ? ?

hoe zijn ze je op het spoor gekomen, had je dan ook een illegaal pakketje besteld ? ?

Ik had in september wat gekocht. De persoon van wie het kwam is kort daarna gepakt. Die heeft wat namen genoemd om zijn eigen hachje te redden. Vervolgens hebben ze tot kerstavond gewacht, omdat ze er van uitgaan dat je in de tussen liggende periode nog wel links en rechts wat aanschaft. (dat was bij mij niet het geval) Kerst avond ging dus de bel. Heb toen mijn medewerking verleend omdat ik niet op een complete huiszoeking zat te wachten. In januari kreeg ik een schikkingsvoorstel die ik ben wezen betalen.

En beste forum van NL is weer online!!!!fanten is back ;)
Koffie staat klaar hahahahahha

Back
Bovenaan