100K voor €7.500,--

moontan

VWC lid
100.000 klapper
Deze 100.000 klapper is de meest extreme vorm van vuurwerk schieten met knalbommen, omdat echter met de hoogste gevaarsklasse gewerkt wordt is dit vuurwerk zeker niet op elke lokatie mogelijk. Deze extreme knallen zijn echter wel iets zeer apparts voor bijvoorbeeld een opening die niet onopgemerkt mag blijven.

Goedkoop is het zeker niet,maar voor de juiste persoon is dit wel een uniek spektakel waar in ieder geval de hele pers op uit loopt.

100.000 klapper zoals wij die bedoelen

Prijs vanaf.
€7.500,00

Filmpje staat op de volgende website:
http://www.vuurwerkshows.nl/content/product/13/100000_klapper.html

Laatst bewerkt door een moderator:
Héééééééééérlijk! Echt prachtig die zwarte wolkjes zo in de lucht en dat tempo:D
Bedankt voor het delen Fred:cool: 20.000 euro heb ik hier nog wel even liggen.

Haha, ik zie de link met de naam niet echt, maar wijs is het zeker! Het is dus gewoon dat regenboog-effect wat je maakt met die gekleurde salutes, maar dan onder de naam 100k. :rolleyes:

Heel wijs, tof filmpje ook, staan er ook heel wat van op Youtube naar mijn weten, heb er al best wat films van gezien. Supervet om te laten doen, maar het is wel ontzettend veel geld ook.

Damn! dat ziet er ongelovelijk mooi uit! dat zul je denk niet snel in Nederland te zien krijgen :D echt in regenboog effect echt relaxed!!! en er hangt inderdaad behoorlijke prijskaartje aan hahaha :p

Is dat niet dat bedrijf dat in duitsland heeft geschoten ? Emmerich Am Rhein Je weet wel die show die gigantisch is verkloot :).

Ik snap neit dat hun durven te promoten met zulke films. Ten eerste komen die films uit spanje vandaan ten tweede hun kunnen dat niet (zelfs als hun konden timen :p) :bonk:. Achja ben het wel gewend zo onderhand van hun haha.

Maar nu back to the movie ziet er idd echt extreem uit. Meen hierover een jaar of 2 geleden een documantaire over gezien te hebben. Toen gingen ze de perfecte boog maken wat hun zeer goed lukt overigens :) Dat waren overigens spanjaarden + een chinees of een jappanner :)

Laatst bewerkt:
:rolleyes:Aah geweldig, wat een geweld, dat afschieten alleen al, schitterend!

Is dit in Valencia trouwens?

:bye:

EDIT; Is in Valencia zie ik nu, zie de boogbrug op de achtergrond:p

Laatst bewerkt:
Het is inderdaat een regenboog.
Dit wordt namelijk black rainbow genoemd.
Europla die altijd in mijn ogen een topper van een mascleta schiet en daarom ook mijn favoriet is heeft hier ook evaring mee.
Kijk maar eens op KLIK HIER.

HIER vind je een filmpje in het groot.

En HIER kan je hem in kleur zien.

Voor ale filmpjes heb je wel Quicktime nodig.
Als je dat niet heb kan je dat HIER downloaden

hafe fun with it.
Groetjes Giron

Het is een mooi idee zo een black rainbow maar ik betwijfel het echt of zij uberhaupt de expertise in huis hebben om zoiets te realiseren. Ik vrees dat er geen 1 bedrijf in Nederland die zoiets zonder hulp van anderen kan produceren. Ik moet het eerste nederlandse bedrijf nog zien dat zulke digitale hoogstandjes kan maken.

En pronken met andermans veren om jou (niet) bestaand product te promoten is helemaal waanzin gewoon en gaat nergens over. zoveel salute bommen is al iets waar die instanties hier over gaan vallen.

vergis je niet het lijkt mij waanzinnig zoiets in Nederland maar dit concept rammelt gewoon aan alle kanten!!!

kan iemand mij vertellen hoe dit waanzinnige project in zijn werk gaat ??? .

worden de stijgladingen aangepast ?? , of is het gewoon 'n kwestie van simpel de buizen schuin zetten en met schietlont door doorverbinden ofzo ??? .

Laatst bewerkt:
kan iemandt mij vertellen hoe dit waanzinnige project in zijn werk gaat ??? .

worden de stijgladingen aangepast ?? , of is het gewoon 'n kwestie van simpel de buizen schuin zetten en met schietlont door doorverbinden ofzo ??? .
Zal geen lont aan te pas komen, allemaal computergestuurde elektrische ontstekingen. Wordt vast met verschillende stijgladingen gewerkt, lijkt meest logisch.

Het is gewoon te bizar voor woorden dat Mr.wolff dit gebruikt alsof hij het zelf verzonnen heeft,. Daar zal Pirotecnia Europla de Belgida en onze Chinese kunstenaar erg blij mee zijn. De film is trouwens ook niet van hem maar ook van Pirotecnia Europla de Belgida.

Het is gewoon te bizar voor woorden dat Mr.wolff dit gebruikt alsof hij het zelf verzonnen heeft,. Daar zal Pirotecnia Europla de Belgida en onze Chinese kunstenaar erg blij mee zijn. De film is trouwens ook niet van hem maar ook van Pirotecnia Europla de Belgida.

Thanx, Daarom had ik ook ff de site van Europla de Belgida er bij gezet zodat met kon zien waar het vandaan komt.
Ik kan me herinderen dat er ooit op fpm iets was over Hayo wolff naar aanleiding van zijn eerste Emmerich dat hij beter conducteur kon worden.
Onder het mom van '' opeens weet je het... je wordt conducteur, dan pas ken je wisselen''
Het is in mijn inziens hem wel erg hoog in de bol geslagen hoor !!!Ik kan ook nog steeds niet begrijpen dat die (*#&$#&@*) na een herkanzing die hij ook al verprutst heeft, WEER Emmerich mag schieten dit jaar.
Maar ja, het zal wel aan mij liggen :bonk:
Aan de andere kant zou ik hem niet als conducteur willen hebben want dan kom je al helemaal nergens meer goed aan, net zoals hij zelf.
LOOSER.
Zo ik ben het ff kwijt.

En dan maar niet te spreken over de nodige problemen die hij tegen kwam (onkunde) over dit digitaal Explod afvuursysteem waar hij dacht mee weg te komen. gezind eer gij begind !!!
Iemand die dus zo'n regenboog wil hebben zal dus bij meneer wolff uitkomen en vervolgens een jaar later weer een oplevering te gemoet kunnen zien dat het dan wel goed gaat komen in de herkansing.
Moe wordt je van die Hayo ammateurs, laat staan dat de organisatie zo aan het lijntje gehouden wordt.
Ze zouden beter moeten weten.
En nu maar hopen dat ze dit lezen en wakker worden.
Zo nogmaals, ik ben het kwijt. Hayo Wolff :angry:
Salute... Giron

ps. ik weet zeker, dat als de organisatie wil zien hoe Explod kan werken, dat ze dan pas echt zien wat ze al die keren te kort zijn gekomen :wink:

Laatst bewerkt:
Thanx, Daarom had ik ook ff de site van Europla de Belgida er bij gezet zodat met kon zien waar het vandaan komt.
Dat hij Emmerich mag schieten zal puur een contract questie zijn. Showen met dit spul, zorgt eerst dat je het zelf rijkt bent en fatsoenlijk digitaal schieten kunt. Er moet nog flink geleerd worden wil meneer dit soort shows als die rainbows geven.

Maarjah ik wil niemands dromen ontnemen:p Dus blijf dromen:rolleyes:.

Dat hij Emmerich mag schieten zal puur een contract questie zijn. Showen met dit spul, zorgt eerst dat je het zelf rijkt bent en fatsoenlijk digitaal schieten kunt. Er moet nog flink geleerd worden wil meneer dit soort shows als die rainbows geven.

Maarjah ik wil niemands dromen ontnemen:p Dus blijf dromen:rolleyes:.

Hij kan nog niet eens een redelijke gewone show neer zetten.
Wat mij betrefd terug de schoolbanken in.
En tja, een contract zecht in mijn ogen helemaal niets.
Ik heb zelf ook een vaste aanstelling, maar als ik het blijf verkoten mag ook ik ander werk gaan zoeken hoor, en zal er voor mij heus een ander komen :wink:
Groetjes Giron

Laatst bewerkt:
het blijft altijd leuk he heren.. lekker makkelijk he je gal spuwen op een ander.. ik zou zeggen ga ZELF eens een show bouwen.

Nou moet ik toch even reageren.
Als er iemand z'n gal spuwt over een vuurwerkbedrijf ( in deze Vangelabbeek) ben jij het Jack. Daar heb je gegronde redenen voor, b.v. het onder de prijs aanbieden, het niet schieten wat er beloofd is en slechte produkten gebruiken. Dit zijn nou precies de dingen die Hayo ook altijd weer presteerd. Dus is de kritiek van al die mensen gewoon terecht.

Even die show in emmerich daarbuiten gelaten maar het gaat hier gewoon om dat hij dus een product aanbied in Nederland wat naar mijn weten nog nooit heeft plaats gevonden in Nederland en dat hij potentiele klanten lokt met films van een ander en dat gaat er bij mij niet in.

Nou moet ik toch even reageren.
Als er iemand z'n gal spuwt over een vuurwerkbedrijf ( in deze Vangelabbeek) ben jij het Jack. Daar heb je gegronde redenen voor, b.v. het onder de prijs aanbieden, het niet schieten wat er beloofd is en slechte produkten gebruiken. Dit zijn nou precies de dingen die Hayo ook altijd weer presteerd. Dus is de kritiek van al die mensen gewoon terecht.

Zal wel te maken hebben met de gastvrijheid van L en F. Je hebt helemaal gelijk in wat je zegt.

Back
Bovenaan