100 Jaar Feyenoord Vuurwerk bij "de Kuip".

Mijn grote vriend, ik ben geen feyenoorder maar waar is het vuurwerk precies?
In het stadion, buiten het stadion of wat? Want dan probeer ik bij de zuidkant te staan zodat ik meteen de auto in kan en naar de kuip kan rijden.

Ikzelf ga eerst op de erasmusbrug kijken, in het midden, beter zicht.
Dan zo snel mogelijk naar Nesserdijk (klik) Dat is tegenover de kuip, aan de andere kant van het water.

Maar je kan natuurlijk ook via Zuid gaan, mischien is dat sneller.

En vanwaar het wordt geschoten weet ik niet maar dat zal naast de kuip zijn. Lijkt mij, aangezien iedereen in de kuip zit bij `Het Feest van de Eeuw`.

Laatst bewerkt:
Volgens een bericht in het Rotterdams dagblad wordt het ook een groot vuurwerk.
Maar het lijkt me niet dat het echt klein zal zijn, 100 jaar is natuurlijk wel een lange tijd he. En ik zie ze nog geen vuurwerk echt in de kuip afsteken, en als dat wel zo is lijkt me dat niet echt verstandig. Stel je voor dat er iets omvalt, overal zitten mensen.

En ik zit er toch dichtbij dus waarom zou ik er niet naar gaan kijken. Voor hetzelfde geld is het een vettere show als van de wereldhaven dagen, wie het weet mag het zeggen. Maar ik ga toch ff kijken.

Het kan best een "grote" consumenten showtje worden dat kan nog wel daar.
Laat het maar even weten hoe het was dan, ik denk niet dat ik ga kijken.

De show bij de Algerabrug Krimpen vorige week was ook alleen maar consumentenvuurwerk, maar ook zeker de moeite waard!!!!!
Maar ik zal het laten weten :)

Wat ik begrepen heb van Joshua die zelf in de Kuip was om dit feest bij te wonen was het slechts een paar rood en witte tails, en wat fonteintjes :p

hehehehe dan vier je je 100 jarige bestaan. En dan kom je hier mee afzetten. Triestige treurigheid :p

Back
Bovenaan