10 jarig jubileum + give away!

Geweldig Yorick! Ik ken je nu al een tijdje maar toevallig in dit geval niet via VWC maar via een ander forum. Tof dat je dit doet. :)

Gefeliciteerd Yorick. Het is een waar genot om de foto's elke keer weer te zien. Prachtig! En natuurlijk helemaal leuk dat je ook wat wilt doen voor de leden van het forum. Hopelijk mogen we nog lang van je foto's genieten, er zitten genoeg parels tussen!

Gefeliciteerd en erg mooie wallpapers zeg!

Gelijk maar mooi achtergrondje van gemaakt!

Heerlijk foto van de fontein!

Screenshot_20201031-073802.jpg

Bedankt nogmaals voor alle leuke reacties!

Voor iedereen die nog mee wilt doen aan de give away, laat hier even weten welke wallpaper je favoriet is (alleen het nummer is prima) zo doe je automatisch mee :)

Facebook pagina liken wordt gewaardeerd maar is geen vereiste.

Yorick ook namens deze weg nogmaals van harte gefeliciteerd met je prachtige jubileum op VWC!
En wat tof dat je zo'n actie op zet, foto's beschikbaar stellen en een muismat weggeven, erg gaaf!

Ik heb alle wallpapers gedownload en laat ze nu meedraaien als vergrendelscherm. Bij elk berichtje dat ik binnenkrijg even genieten van een mooie vuurwerkfoto! Kan het iedereen aanraden!

Gefeliciteerd met je jubileum en bedankt voor het delen van de mooie wallpapers!! Favoriet is toch wel nr. 8:thumbsup:

De winnaar is bekend!

De afgelopen weken waren voor ons liefhebber niet leuk. Alles behalve zelfs. Toch wil ik jullie bedanken voor alle leuke reacties en felicitaties. Uiteindelijk was gisteren de laatste dag om mee te doen aan de give away.

NiekB is de winnaar van de muismat. :thumbsup: Gefeliciteerd! Ik zal je een PM sturen zodat ik de muismat snel naar je op kan sturen.

Back
Bovenaan