10:00 opening!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik die beelden zie denk ik terug aan m'n jeugd. Vanaf 10 uur de straat op en heel de dag bijvullen. Bij het bijvullen ook even een oliebol naar binnen schuiven en af en toe een flesje Shandy scoren om snel weer naar buiten te gaan en verder te knallen. Wat mis ik dit toch en wat zou het toch leuk zijn om met m'n kinderen een stukje jeugd te herbeleven.

Terwijl ik dit zit te typen komt ook het besef dat ik echt een ouwe vent begin te worden (of misschien al ben)...

Mij niet gezien om 10:00 dan lig ik nog in mn bed met hier en daar wat knallen op de achtergrond :D

Haha ja ik ook want ik ga nooit optijd naar bed (zoals nu) en kan totaal niet functioneren als ik niet minstens 8 uur heb geslapen (dat gebeurt door de uni dus vaak niet).

Deze video doet me denken aan de tijd dat ik zelf met een schoudertas om 10:00 met mijn vrienden op pad ging om af te steken :) @Mikosje

Dit topic was mij altijd ontgaan. Bedankt voor het uploaden. Prachtige beelden, de sfeer de chaos. Genieten.
In mijn jeugd idem 10:00uur projectjes gemaakt met vooral veel salutes en fluit. Mooie tijden helaas vergald voor de huidige en komende generaties dankzij de stropdassen.

Ik mis dit ook wel, al was ik het vóór het verbod wel ontgroeid. Deels gewoon door leeftijd/geen geduld meer veel klein spul te stoken, maar deels ook doordat de buurt niet zo "vuurwerkvriendelijk" meer was, je je bezwaard voelde om af te steken en het grotere "overdag- goed" steeds duurder werd.

Nog geen kinderen hier, wellicht in de toekomst. In het buitenland kan je je kinderen dit nog doen ervaren, hier in Nederland niet meer. Gaat helaas niet meer terugkomen hoe jammer dan ook.

Ik deed het al jaren niet meer. Maar nu mijn dochter er helemaal gek van is, gaan we er toch weer traditie van maken! Niet te gek, 2 fluted satelites of iets dergelijks. Moet kunnen toch?!

Het blijven toch de mooiste beelden zo overdag. Heb zelf al geen 10 uur project meer sinds de regels veranderd zijn. Het viel een beetje samen met dat ik toch al aan het minderen was met het overdag stoken. Al mis ik het wel. Het maakte de dag toch altijd sfeervoller en specialer.

Zo zonde dat dit niet meer (legaal) kan he. Was echt het tofste moment. En je kocht een extra collectie alleen voor overdags.

Heerlijk hoor, ik mis dat geknal overdag wel hoor. Hoor je nu veel minder. Vroeger hing er de hele dag zo’n kruitlucht in de straat, prachtige sfeer was dat altijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan