Ja vaak wel inderdaad, hoeft van mij allemaal niet, die darmdreuners. Vond vlinders en nitraten vroeger leuk zat, tegenwoordig alleen sier.Cobra 60 ofzo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja vaak wel inderdaad, hoeft van mij allemaal niet, die darmdreuners. Vond vlinders en nitraten vroeger leuk zat, tegenwoordig alleen sier.Cobra 60 ofzo
Hierbij ook een oproep aan alle pyrobroeders en vuurwerk fanaten. Aangezien het er op lijkt dat dit ons laatste jaar wordt. Laten we er maling aan hebben en zorgen dat we als vanouds om 10:00 uur buiten staan en beginnen te stoken of een project(je) de lucht in laten gaan.![]()

Filmpje uit 2012, de Rubro Fatal Screamers, tijdens de verkoopdagen toen moesten die natuurlijk meteen getest worden
Heel afwisselende kwaliteit hadden deze destijds, waren jammer genoeg niet zo goed als de Evuco Screaming Girls maar prima fluit:
Precies dit. Lilliputpijltjes afschieten uit een gebruikte Romeinse kaars. 'S avonds op de dagen ervoor misschien nog stiekem een assortiment Volcano of een draaizon uit het meterpakket. Een vader die thuiskwam met een Chinese rol. En dan om 10 uur na 4 uur slaap aan de slag met een halve tas vol stookvoer.Maar dit mis ik dus echt he..
Oudjaarsdag (en stiekem ook de dagen ervoor) het geluid van fluitpijlen,single shots,rotjes,en matjes.
DAT was Oudjaarsdag![]()
Fluit hoor je sowieso weinig voor Oud en Nieuw de laatste paar jaar, jammer want dat bracht wel echt sfeer .Maar dit mis ik dus echt he..
Oudjaarsdag (en stiekem ook de dagen ervoor) het geluid van fluitpijlen,single shots,rotjes,en matjes.
DAT was Oudjaarsdag![]()

Het zou zomaar kunnen dat ik de buurt hier er nog even aan " herinner " hoe dat vroegah ook alweer ging,ik moet ergens nog een slof of 2 van die dingen hebben liggen,met wat lont erbij moet daar wel wat van te maken zijn voor 10uur s'morgensHetzelfde inderdaad voor de single shots