10:00 opening!

Happiness fonteintjes.. zoveel mogelijk herrie en rook creëren voor een goede start. Tegenwoordig staan we maar oliebollen te bakken in afwachting tot 18.00 uur.

Jaja, ik/wij hebben elk jaar nog de 10:00 (oke, soms wat later) Cat. F1 stook sessie, toch om 10:00 beginnen.. Uiteraard F1 maar ook klassiekertjes, piraatje van 1980, grijslont grondbloem, vergeten fonteintje en een paar antieke babypijltjes. Je zou ons 55+ ers eens moeten zien.. 😌😆 Zelfs los gepeuterde babyscheetjes maken ons oudjaar gevoel compleet, echt dus. Zo freubelen we de dag door richting 18:00.

Maar ja, de dag openen op deze manier is wel voorbij, dat wel..

Jaja, ik/wij hebben elk jaar nog de 10:00 (oke, soms wat later) Cat. F1 stook sessie, toch om 10:00 beginnen.. Uiteraard F1 maar ook klassiekertjes, piraatje van 1980, grijslont grondbloem, vergeten fonteintje en een paar antieke babypijltjes. Je zou ons 55+ ers eens moeten zien.. 😌😆 Zelfs los gepeuterde babyscheetjes maken ons oudjaar gevoel compleet, echt dus. Zo freubelen we de dag door richting 18:00.

Geweldig! Ook om 1:30:44 die 3-staps fluiters, die gingen goed! Zoiets mis ik nog wel in de collectie helaas.

De laatste keer "legaal" vuurwerk afsteken 🧨💥

Dit was de 2de editie van de Eindhoven Stookmeeting die vanuit hier tot stand was gekomen. Echt zo’n brute dag gehad. Toen niet wetende dat het de laatste legale editie zou zijn

De Eindhoven stookmeeting beelden van overdag zijn voor mij ook echt geweldige nostalgie.

Daar mag je gerust weer een compilatie van maken Roel. Toevallig pas nog die van 2010 gekeken. Prachtig wat een sfeer en overdag stoken blijft toch het beste!

Back
Bovenaan