Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hahaha dit ja inderdaad, dat was goud die tijd. en met echte kou gewoon handschoenen aan waarbij halverwege de dag de duim al half afgebrand wasVergeet die draai aanstekers niet, duimen kapot.
Wat heb ik deze vaak gekeken ook zeg, prachtig sfeertje!!De laatste keer "legaal" vuurwerk afsteken
Dit was de 2de editie van de Eindhoven Stookmeeting die vanuit hier tot stand was gekomen. Echt zo’n brute dag gehad. Toen niet wetende dat het de laatste legale editie zou zijn
Geweldig! Ook om 1:30:44 die 3-staps fluiters, die gingen goed! Zoiets mis ik nog wel in de collectie helaas.Jaja, ik/wij hebben elk jaar nog de 10:00 (oke, soms wat later) Cat. F1 stook sessie, toch om 10:00 beginnen.. Uiteraard F1 maar ook klassiekertjes, piraatje van 1980, grijslont grondbloem, vergeten fonteintje en een paar antieke babypijltjes. Je zou ons 55+ ers eens moeten zien..Zelfs los gepeuterde babyscheetjes maken ons oudjaar gevoel compleet, echt dus. Zo freubelen we de dag door richting 18:00.
Maar ja, de dag openen op deze manier is wel voorbij, dat wel..
De laatste keer "legaal" vuurwerk afsteken
Dit was de 2de editie van de Eindhoven Stookmeeting die vanuit hier tot stand was gekomen. Echt zo’n brute dag gehad. Toen niet wetende dat het de laatste legale editie zou zijn
Jaja, ik/wij hebben elk jaar nog de 10:00 (oke, soms wat later) Cat. F1 stook sessie, toch om 10:00 beginnen.. Uiteraard F1 maar ook klassiekertjes, piraatje van 1980, grijslont grondbloem, vergeten fonteintje en een paar antieke babypijltjes. Je zou ons 55+ ers eens moeten zien..Zelfs los gepeuterde babyscheetjes maken ons oudjaar gevoel compleet, echt dus. Zo freubelen we de dag door richting 18:00.
Maar ja, de dag openen op deze manier is wel voorbij, dat wel..