10:00 opening!

Filmpje uit 2012, de Rubro Fatal Screamers, tijdens de verkoopdagen toen moesten die natuurlijk meteen getest worden :D

Heel afwisselende kwaliteit hadden deze destijds, waren jammer genoeg niet zo goed als de Evuco Screaming Girls maar prima fluit:

Filmpje uit 2012, de Rubro Fatal Screamers, tijdens de verkoopdagen toen moesten die natuurlijk meteen getest worden :D

Heel afwisselende kwaliteit hadden deze destijds, waren jammer genoeg niet zo goed als de Evuco Screaming Girls maar prima fluit:

Maar dit mis ik dus echt he..
Oudjaarsdag (en stiekem ook de dagen ervoor) het geluid van fluitpijlen,single shots,rotjes,en matjes.
DAT was Oudjaarsdag❤️

Oudjaarsdag (en stiekem ook de dagen ervoor) het geluid van fluitpijlen,single shots,rotjes,en matjes.
DAT was Oudjaarsdag❤️
Precies dit. Lilliputpijltjes afschieten uit een gebruikte Romeinse kaars. 'S avonds op de dagen ervoor misschien nog stiekem een assortiment Volcano of een draaizon uit het meterpakket. Een vader die thuiskwam met een Chinese rol. En dan om 10 uur na 4 uur slaap aan de slag met een halve tas vol stookvoer.
Op de 31e de 'grootste' vuurpijlen een assortimentspakket en wat losse cakes als afsluiter.

Daarna verschoof het toch vooral naar cakes, cakeboxen en compounds prepareren voor de grote avond.

DAT was Oudjaarsdag❤️
Fluit hoor je sowieso weinig voor Oud en Nieuw de laatste paar jaar, jammer want dat bracht wel echt sfeer .

Hetzelfde inderdaad voor de single shots en matjes, nu hoor je alleen af en toe fluit van een cat1 fontein :sad:

Hetzelfde inderdaad voor de single shots
Het zou zomaar kunnen dat ik de buurt hier er nog even aan " herinner " hoe dat vroegah ook alweer ging,ik moet ergens nog een slof of 2 van die dingen hebben liggen,met wat lont erbij moet daar wel wat van te maken zijn voor 10uur s'morgens :devil: :devil:
miss dat ik t nog wel film ook,als t straks dan toch helemaal niet meer mag ,kunnen ze me voor volgend jaar in elk geval geen verbod meer opleggen 😂

Back
Bovenaan