Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeker rugzakje mee en hele dag buiten lopen;Helaas is een 10 uur project er niet meer bij. Sta nu oliebollen te bakken om 10 uur. Maar het overdags stoken was het allermooiste wat er was.
Hier wordt het inderdaad ook gedoogd, er reed hier wel af en toe politie langs terwijl we aan het stoken waren, maar we mochten gewoon onze gang gaan .Een heus 10:00 project doe ik niet meer, maar overdag stoken zeker nog wel. Hier wordt het goed gedoogd. Heb het idee zolang je maar normaal doet en geen illegaal vuurwerk hebt dat ze dan prima je gang laten gaan. Hier wordt goed gestookt overdag, ziet ook nog jongeren met de rugzak door de wijk trekken. Wij stoken zelf ook mee, veel cat1 maar ook zeker het nodige cat 2 zoals fonteinen en phantoms bijvoorbeeld. De sfeer van het overdag stoken blijft bij mij het mooist.
Als je het geluk hebt dat je ergens woont waar alleen politie rondrijdt dan is de kans inderdaad groot dat ze je met rust laten. Tenzij ze naar je toe komen omdat er iemand geklaagd heeft maar ook dan is de kans nog best groot dat ze je vragen om ermee te stoppen en dat het dan klaar is. Als je echter zo onfortuinlijk bent om de Playmobil politie tegen te komen dan ben je absoluut de sjaak, die laten geen kans liggen om je een oor aan te naaien. Die kom je tegenwoordig bij ons in de stad helaas vaker tegen dan de politie.Hier wordt het inderdaad ook gedoogd, er reed hier wel af en toe politie langs terwijl we aan het stoken waren, maar we mochten gewoon onze gang gaan .
Zolang je inderdaad normaal doet en vuurwerk afsteekt hoe het bedoelt is, is er volgens mij niks aan de hand![]()