1 Minute Cake [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: 1 Minute Cake
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 34 schots
Effectomschrijving: Rode sterren met zilveren blinkkomeet, blauwe mine naar groene komeet met rode blink en crackling chrysanthemum, blauwe mine naar rode staart met zilveren blink, zilveren crackling chrysanthemum, blauwe naar rood/blauwe dahlia pistil met zilveren blink, rood naar rood/groene coconut met crackling, groen naar paarse sterren met brocade crown, blauw naar rode sterren blinking sterren naar crackling met flowerboeket
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €69,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

0668%20(2013).jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Pang...................................................................Pang................................................................Pang

Nee, 1 minuut. Dan vallen zelfs de vogels in slaap... Of de hond die bang voor vuurwerk is die langs loopt. Ben benieuw

Dit viel mij aan deze cake ook al op. 1 minuut 34 shots.....
Als t allemaal shot voor shot zou gaan, gaat er om de 1,7sec wat de lucht in..... Opzich valt dat dus wel mee.
Mag toch wel hopen dat de films snel verschijnen!

Vuurwerk met een kroon van Royal duurt ook een minuut met 39 schoten. Die is toch ook niet saai? :p Zonder beelden kan je dus helemaal niks zeggen..

Ik meen wel een V-shape te zien, zou haast aannemen dat die wat sneller gaat dan 1.7 sec/schot, dus dan zouden de andere schots nog langzamer moeten zijn.
Maar idd, laten we maar eerst eens wachten op het filmpje :)

Vuurwerk met een kroon van Royal duurt ook een minuut met 39 schoten. Die is toch ook niet saai? :p Zonder beelden kan je dus helemaal niks zeggen..

Inderdaad en wat een geweld is dat, dus laten we eerst maar afwachten op een filmpje. En de naam, tja daar ben ik niet echt kapot van :wink:

nog steeds geen filmpje, ik ben heel benieuwd wat dit beestje gaat doen,de prijs liegt er niet om.

Edit: heb hem egzien op een demo filmpje van vechtweelde, ik zelf laat deze staan.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan